ایران اسلامی ذره ای از حقوق خود در مذاکرات هسته ای نمی گذرد

امام جمعه موقت رشت گفت: ایران اسلامی با عزت و اقتدار و در راستای ادامه آرمان های امام (ره)، شهدای گلگون کفن و انقلاب در گفت و گوهای هسته ای شرکت دارد و ذره ای از حقوق حقه خود نمی گذرد.

ایران اسلامی ذره ای از حقوق خود در مذاکرات هسته ای نمی گذرد

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از  ایرنا حجت الاسلام ˈغلامرضا شفیعی زادهˈ افزود: استکبار جهانی به دنبال چند دور مذاکره با نمایندگان ایران آنقدر گستاخ شده بود که سعی داشت با فرافکنی محدود کردن قدرت دفاعی و موشکی ایران را نیز در این مذاکرات به بحث بگذارد که بازدید رهبر معظم انقلاب از توانمندی های سازمان هوا و فضا و سخنان خردمندانه ایشان بار دیگر دشمن را در این زمینه ناامید کرد.

وی افزود: با وجودیکه کشورهای زورگو در قرن ۲۱ و به رغم سر دادن شعارهای فریبکارانه سردمداری از دموکراسی، ایران را تهدید به حمله اتمی می کنند، به فرموده رهبری عنوان کردن محدودسازی توان دفاعی ایران ابلهانه است.

وی افزود: گذشت آن زمانی که ایران برای تهیه یک فشنگ به شما نیاز داشت امروز به مدد امام زمان (ع) و رهبری حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب و همت جوانان پر تلاش و دانشمند این مرز و بوم به درجه ای از توان نظامی دفاعی رسیده اند که شما جرات حمله به ایران را ندارید و اگر نه چنین بود شما به این ملت رحم نمی کردید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه