جبهه امروز کشور،‌ جبهه فرهنگی است

وزیر ورزش و جوانان در لاهیجان گفت: جبهه امروز ما جبهه فرهنگ است و باید جوانان با توجه به شرایط موجود طوری زندگی کنند تا همانند شهدا سرفراز باشند.

جبهه امروز کشور،‌ جبهه فرهنگی است

به گزارشر ۸دی نیوز به نقل از لاهیجان، محمود گودرزی بعد از ظهر امروز در یادواره شهدای این شهرستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: شهادت برای خدا و آگاهانه است و بهترین جایگاه برای مومن رسیدن به شهادت است.

وی با بیان اینکه باید فرهنگ شهادت را در جامعه نهادینه کنیم، افزود: نسل جوان باید با سیره عملی شهدا آشنا شود و بداند که گذشته کشور به دست چه کسانی ساخته شده است.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه عالم محضر خداست، گفت: بازگشت همه به سوی خداست و همه به سوی خدا بر می گردیم.

گودرزی با تصریح بر اینکه تداوم راه شهدا، استمرار در راه شهدا است، خاطرنشان کرد: آمدن ما به این دنیا دست خودمان نبوده ولی رفتنمان دست خودمان است مشروط بر اینکه این راه شهادت باشد.

وی با تأکید بر اینکه هنر آن است که در مقابل هیاهوهای سیاسی و خودنمایی های شیطانی برای خدا به جهاد برخیزیم، گفت: خود را فدای هدف کنیم و این هنر مردان خدا است.

وزیر ورزش و جوانان افزود: واژه شهید و شهادت در اسلام به بزرگی یاد شده و شهادت به معنای وارد شدن در حریم الهی است.

گودرزی تصریح کرد: عزت و عظمت امروز جامعه ما مرهون خون شهداست و شهدا حاضر و زنده هستند و کوتاه ترین راه برای لقای معبود شهادت است، خاطرنشان کرد: شهادت دارای دو رکن برای خدا بودن و آگاهانه بودن است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره هشت هزار شهید گیلانی و هزاران جانباز دفاع مقدس، افزود: جبهه امروز ما جبهه فرهنگ است و باید جوانان با توجه به شرایط موجود طوری زندگی کنند تا همانند شهدا سرفراز باشند.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه دشمنان ما در کمین هستند، گفت: جوانان با تحلیل بر اوضاع جامعه و تشخیص عمل صالح در زمان خود همچون زمان جنگ تحمیلی وظیفه سنگینی برعهده دارند.

.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه