پایان مهلت ارسال اثرشرکت درجشنواره شعردفاع مقدس,۳۰ آبان

مدیر ادبیات و انتشارات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان ، ۳۰ آبان ماه جاری را آخرین مهلت ارسال اثر برای شرکت در بیست و یکمین جشنواره استانی شعر دفاع مقدس عنوان کرد.

پایان مهلت ارسال اثرشرکت درجشنواره شعردفاع مقدس,۳۰ آبان

به گزارش هشت دی،اسماعیل محمدپور روز پنجشنبه با بیان اینکه این فراخوان در راستای برگزاری بیست و یکمین کنگره سراسری شعر دفاع مقدس انجام می شود، افزود: هیچ محدودیتی به لحاظ سنی و قالب آثار ارسالی وجود ندارد ؛ اما آثار چاپ شده و آثاری که قبلا در جشنواره های مشابه شرکت کرده باشند از رقابت خارج می شوند.
وی به جوایز پیش بینی شده به نفرات برتر اشاره و تصریح کرد: آثار برگزیده برای شرکت در کنگره سراسری به دبیرخانه مرکزی ارسال می شود و جوایز برای نفرات برتر به ترتیب نفر اول هفت میلیون ریال، نفر دوم پنج میلیون ریال و نفر سوم سه میلیون ریال و برای برگزیده بخش کوچک و نوجوان نیز ده میلیون ریال در نظر گرفته شده است
به گفته محمدپور ؛ آیین اختتامیه جشنواره شعر دفاع مقدس استان طی آذرماه در شهرستان آستانه اشرفیه و اختتامیه کنگره کشوری اسفندماه امسال در شیراز برگزار می شود.
وی اظهار داشت: علاقمندان می توانند آثار خود را به نشانی رشت، بلوار شهید بهشتی، نرسیده به فلکه گاز، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان ارسال و یا به شماره ۰۱۳۳۳۳۶۵۸۳۷ نمابر کنند.
جشنواره دفاع مقدس در راستای برگزاری بیست و یکمین کنگره سراسری شعر دفاع مقدس ، گیلان از سوی اداره کل بنیاد حفظ اثار و نشر ارزش های دفاع مقدس برگزار می شود.

منبع: ایرنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه