نماینده مجلس: آمریکا در جهان تنها مانده است

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که برنده میدان تحریم مانند گذشته ایران است، گفت: آمریکا امروز بیش از هر زمان دیگر در جهان تنها مانده و متحدان واشنگتن نیز این کشور را همراهی نمی کنند.

نماینده مجلس: آمریکا در جهان تنها مانده است

به گزارش هشت دی،مهرداد لاهوتی روز پنجشنبه  درباره دوره جدید تحریم های آمریکا، افزود: در گذشته هم تحریم های شورای امنیت و هم تحریم های آمریکا را داشتیم اما در این دور از تحریم ها، تحریم های شورای امنیت را نداریم فقط یکجانبه آمریکایی ها است.
نماینده مردم لنگرود اضافه کرد: البته آمریکایی ها با خوی استکباری و نفوذی که در بسیاری از شرکت های بزرگ جهان دارند تلاش می کنند که اهداف خود در تحریم را محقق کنند اما مردم و مسئولان جمهوری اسلامی همانند دوره های گذشته ایستاده اند.
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکایی ها روی تحریم ها و ۱۳ آبان تبلیغ فراوان انجام دادند، اما مردم بدانند آنها قبل از این هرچه می توانستند انجام داده اند. البته ما نیز باید تدبیر و برنامه ریزی کنیم.
لاهوتی افزود: باید از تجربه های گذشته در زمینه تحریم های به طورکامل استفاده کنیم و وحدت و همدلی به ویژه در بخش اقتصادی را سرلوحه کار خود قرار دهیم.
این نماینده مردم در مجلس دهم ادامه داد: امروز باید رویه و کلام واحدی داشته باشیم و هرجا که اختلاف نظری داریم، فصل الخطاب ما رهبری باشد.
وی در ادامه گفت: ملت در ۸ سال دفاع مقدس نظام و انقلاب را همراهی کردند، بنابراین در زمان حاضر هم به نوعی جنگ است و کمتر از آن جنگ ۸ ساله نبوده و بلکه هم بالاتر است، حتما همراهی خواهند کرد و با مدیریتی که خواهیم داشت از تحریم ها عبور خواهیم کرد.
لاهوتی با بیان این که با بهره گیری از ظرفیت های داخلی و جهانی مانند گذشته برنده میدان ایران است، گفت: امیدواریم ترامپ از توهم بیرون آمده و حقایق جامعه جهانی را درک کند.

منبع: ایرنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه