موکب مشترک صومعه سرا و ماسال در پیاده روی اربعین/ خدمات رسانی روزانه به ۳هزار نفر از زائران

فرماندار صومعه سرا، گفت: شهرستان صومعه سرا و ماسال موکبی در مسیر پیاده روی اربعین داشتند و از این طریق به زائران امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل العباس (ع) خدمت می کردیم.

موکب مشترک صومعه سرا و ماسال در پیاده روی اربعین/ خدمات رسانی روزانه به ۳هزار نفر از زائران

علی فتح اللهی فرماندار صومعه سرا در گفت و گو با خبرنگار ۸دی در رابطه با نحوه خدمات رسانی به زائران اربعین، اظهار کرد: جا دارد ایام رحلت پیامبر گرامی اسلام(ص)، امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) را تسلیت عرض می کنم.

وی با اشار ه به اینکه طبق برنامه زمان بندی شده ای که داشتیم جلسات مرتب با حضور دستگاه های ذیربط در بحث اربعین برگزار شد، تصریح کرد: نگاه ما این است که هر چقدر این حرکت را مردمی تر کنیم تأثیرگذاریش بیشتر می شود و کیفیت کار بالا می رود.

فرماندار صومعه سرا، گفت: این موضوع را سرلوحه کارمان قرار دادیم و با استفاده از ظرفیت مردم و خیرین تهیه اقلام و وسایل مورد نیاز برای کمک به این اجتماع بزرگ انجام شد.

فتح اللهی با تأکید بر اینکه شهرستان صومعه سرا و ماسال موکبی در مسیر پیاده روی اربعین داشتند، تصریح کرد: از این طریق به زائرین امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل العباس (ع) خدمت می کردیم.

وی با اشاره به اینکه سعادت حضور در پیاده روی اربعین را نداشته ام، اظهار کرد: امسال بخاطر قضیه سیل و این موارد در منطقه ماندیم.

** خدمات رسانی روزانه ی موکب شهرستان های رضوانشهر و انزلی به سه هزار نفر از زایرین اربعین

عسگر حسنی پور فرماندار رضوانشهر نیز در گفت و گو با خبرنگار ۸دی درباره اقدامات این شهرستان پیرامون اربعین و خدمات رسانی به زائرین پیاده روی اربعین، اظهار کرد: شهرستان های رضوانشهر و  انزلی یک موکب مشترک در کربلای معلی داشتند.

وی افزود: در این موکب روزانه به بیش از سه هزار نفر از زائران امام حسین (ع) در قالب اسکان و تغذیه و سایر برنامه ها انجام می شد.

فرماندار رضوانشهر با اشاره به اینکه تا  ۱۴میلیون تومان کمک نقدی جمع آوری و ارسال شد، تصریح کرد: ۵۱۰کیلوگرم برنج و ۵۰۰عدد آب معدنی کوچک به ارزش ریالی ۶میلیون تومان جمع آوری و ارسال شد.

وی با بیان اینکه ما در داخل شهر هم خدمات تبلیغاتی و نصب پوستر داشتیم، اظهار کرد: احداث چادر هم داشتیم و محل هایی هم در سطح شهر برای جمع آوری کمک ها ایجاد کردیم.

حسنی پور در پایان در پاسخ به این سؤال که آیا تاکنون در پیاده روی اربعین حضور داشتید یا خیر؟!، افزود: نه، توفیق حضور نداشتم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه