سرپرست پیش بینی اداره کل هواشناسی گیلان:

تضعیف سامانه بارشی در گیلان/فعالیت‌ دریایی با احتیاط انجام شود

سرپرست پیش بینی اداره کل هواشناسی گیلان از تضعیف سامانه سرد و بارشی در این استان و کاهش بارش‌ها خبر داد و گفت: فعالیت در دریا با احتیاط امکان پذیر است.

تضعیف سامانه بارشی در گیلان/فعالیت‌ دریایی با احتیاط انجام شود

به گزارش ۸دی، مازیار غلامی با اشاره به فعالیت توده هوای سرد و بارشی در نیمه شب گذشته در استان گیلان، اظهار کرد: از ساعات ابتدایی بامداد امروز از شدت فعالیت این سامانه کاسته شده و در حال حاضر نیز آسمان استان در غالب مناطق ابری تا نیمه ابری است.

غلامی افزود: بارش‌های خفیف و پراکنده در برخی نقاط استان گیلان گزارش شده است.

وی با بیان اینکه دمای فعلی شهر رشت ۱۶ درجه سانتی‌گراد و بیشینه رطوبت آن نیز ۸۰ درصد است، گفت: در ۲۴ ساعت گذشته دیلمان و جیرنده سردترین مناطق استان گیلان بوده اند.

سرپرست پیش بینی اداره کل هواشناسی گیلان با اشاره به الگوی حاکم بر نقشه‌های هواشناسی، بیان کرد: بررسی این الگوهای نشان دهنده تضعیف سامانه سرد و بارشی در استان گیلان دارد که شرایط را برای کاهش موقت ابرناکی هوا و افزایش نسبی دمای هوا تا پایان هفته فراهم می کند.

وی با بیان اینکه آسمان گیلان برای فردا (پنجشنبه) نیمه ابری در برخی از نقاط شاهد بارش پراکنده پیش بینی می شود، افزود: بیشینه ارتفاع موج دریا برای امروز ۶۰ سانتی‌متر و برای فردا ۷۰ سانتی‌متر پیش بینی شده است. دریا برای فعالیت‌های مرتبط با احتیاط مناسب است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه