نماینده مردم رشت:

تحریم‌های آمریکا یک‌طرفه، شکننده و ناپایدار است

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی تحریم‌های آمریکا را یک‌طرفه، شکننده و ناپایدار توصیف کرد و دولتمردان آمریکا را نزد جامعه جهانی منفورترین و پست‌ترین افراد دانست.

تحریم‌های آمریکا یک‌طرفه، شکننده و ناپایدار است

به گزارش ۸دی، جبار کوچکی‌نژاد با اشاره به تحریم‌های نفتی آمریکا علیه ایران و راه برون‌رفت از این نوع تحریم‌های ظالمانه اظهار کرد: تحریم‌های آمریکا علیه ایران اجماع جهانی ندارد و نمی‌تواند مثمر ثمر باشد.

وی با تأکید بر اینکه تحریم‌های ظالمانه آمریکا پایبند و پایدار نخواهد ماند افزود: جمهوری اسلامی ایران تحریم‌های سخت و ظالمانه‌تری را در دوران دفاع مقدس و سال‌های پس‌ازآن را دور زده و متحمل شده است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به توانمندی‌های عظیم جمهوری اسلامی ایران در عبور از تحریم‌ها و تهدیدات خارجی گفت: جامعه جهانی نیز بر این اعتقاددارند که تحریم‌های یک‌طرفه و شکننده آمریکا علیه ایران پایدار نخواهند بود و ان غریب فرومی‌ریزد.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در خانه ملت با اشاره به تحریم‌های ظالمانه ایالات‌متحده آمریکا در حوزه نفت پولی بانکی بیمه‌ای و سایر علیه ایران خاطرنشان کرد: آمریکا در حالی شخصیت‌های مطرح و تأثیرگذار منطقه‌ای و جهانی ایران را تحریم کرده درحالی‌که شخصیت‌های نظیر سردار قاسم سلیمانی در جهان محبوبیت دارد و آمریکا یک‌طرفه نمی‌تواند آن‌ها را تحریم کند.

کوچکی‌نژاد آمریکا را در مقایسه با ایران برای بررسی محبوبیت در افکار جهانی دعوت به رفراندوم کرد و گفت: دولت آمریکا اگر مایل است بین ترامپ و سردار سلیمانی رفراندومی را برگزار کنند و نظر افکار عمومی را نسبت به آن بخواهد و بعد خواهد دید که رویکرد و نظر دنیا نسبت به جامعه آمریکا و ایرانی چگونه خواهد بود.

وی با تأکید بر اینکه جامعه جهانی اعتقاددارند که دولت آمریکا و شخصیت‌های گرداننده حکومت‌های آن از پست‌ترین و منفورترین افراد هستند تصریح کرد: امروز جامعه جهانی در قول و عمل اثبات کرده که جمهوری اسلامی ایران شخصیت‌های موجود در آن را و تمامی دولت‌ها و آمدهایی که علیه ظلم و استکبار جهانی می‌ایستند از محبوبیت بیشتری برخوردارند.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه