حجت الاسلام سمیعی در مصلی رشت:

رمز عقب ماندگی بشریت دوری و غفلت از خداوند است/ موحد کسی است که  ظاهر و باطنش یکی  باشد

روحانی انقلابی گیلان با بیان اینکه امروز گمشده بشریت توحید و خدا است، گفت: رمز عقب ماندگی بشریت دوری و غفلت از خداوند است.

رمز عقب ماندگی بشریت دوری و غفلت از خداوند است/ موحد کسی است که  ظاهر و باطنش یکی  باشد

به گزارش خبرنگار هشت دی، حجت الاسلام سمیعی پیش از ظهر امروز در مراسم  رحلت پیامبر مکرم اسلام (ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع ) در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) شهر رشت با عرض تسلیت ایام عزاداری آخر صفر، اظهار کرد: خداوند در قرآن وجود مبارک پیامبر مکرم اسلام را بهترین الگو برای انسان معرفی می کند.

وی با بیان اینکه پیامبر(ص) با سختی و شکنجه دست به تبلیغ اسلام و قرآن زده است، افزود: پیامبر اکرم در ۱۳سال تشکیل حکومت در مدینه بهترین الگوی حکومت داری را تشکیل داد.

سخنران مراسم ۲۸صفر در مصلی رشت  با بیان اینکه پیام اکرم ادامه دهنده راه دیگر  پیامیران الهی بود افزود: این نشان دهنده این است که نباید زحمت گذشتگان را فراموش کرد.

سمیعی با بیان اینکه به فرموده  امام علی (ع) حضرت رسول الله(ص) عصاره دیگر  انبیاء است افزود:  امروز در هر زمانی بیشتر به  شناخت رسول الله  نیاز داریم.

وی با بیان اینکه امروز گمشده بشریت توحید و خداشناسی است، گفت: رمز عقب ماندگی بشریت دوری و غفلت از خداوند است.

این کارشناس مذهبی با بیان اینکه موحد کسی است که  ظاهر و باطنش یکی  باشد، گفت:  به فرموده امام خمینی (ره) که فرمود: “عالم مظهر خداست، در مظهر خدا گناه نکنید”.

وی با بیان اینکه  کسی که رسول خدا (ص) را نشناسد هرگز حجت خدا را نمی تواند بشناسد، افزود:  اگر ما  حجت خدا را نشناسیم در دین خود گمراه می شویم.

سخنران مراسم ۲۸ ماه صفر در مصلی رشت علت عقب ماندگی مسلمانان را پیروی  نکردن  از ولایت دانست و گفت: رمز پیروزی امت ایران اسلامی پیروی از قرآن و ولایت است.

وی با بیان اینکه امام با پیروزی انقلاب اسلامی اسلام ناب را از اسلام آمریکایی جدا کرد، گفت: اسلام  آمریکایی اسلام سعودی و نوکری آمریکا و اسراییل است

روحانی انقلابی گیلان با اشاره به جانفشانی شهدا، گفت: امروز  ایران اسلامی خار چشم و استخوان در گلوی دشمنان اسلام است.

سمیعی با بیان اینکه نباید فریب آمریکا را خورد گفت: دشمنی آمریکا با ما  تاریخی است و هرگز از دست  دشمنی با ما بر نداشته است.

 

تصاویر این خبر را از اینجا ببینید

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه