عضو فراکسیون امید مجلس:

موفقیت در عرصه دیپلماسی نیازمند تکیه بر نیروهای انقلابی، جوان و متخصص است

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه نباید به روزنه‌های امید آمریکا دلخوش بود تصریح کرد: موفقیت در عرصه دیپلماسی نیازمند تکیه بر نیروهای انقلابی، جوان و متخصص است.

موفقیت در عرصه دیپلماسی نیازمند تکیه بر نیروهای انقلابی، جوان و متخصص است

به گزارش ۸دی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدمهدی افتخاری با اشاره به گزارش برجامی وزیر امور خارجه در صحن علنی مجلس اظهار کرد: گزارش وزیر امور خارجه در صحن کامل، مدون و تشریحی از برنامه عزت بخش جمهوری اسلامی ایران بود.

وی با بیان اینکه آمریکا همیشه علیه ایران دشمنی داشته و این دشمنی‌ها همچنان ادامه خواهد داشت افزود: جمهوری اسلامی ایران نباید به یک دوره از مذاکرات، جلسات و گفت‌وگویی با آمریکایی‌ها که روزنه‌ای از امید را نشان می‌دهد خوش‌دل و امیدوار باشد.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه در تبیین مواضع بین‌المللی و سیاست خارجی باید به نظرات و مواضع منطبق بر خط‌مشی مقام معظم رهبری باشد گفت: به فرموده مقام معظم رهبری تمامی نگاه‌ها باید توجه به داخل باشد و تا زمانی که به ظرفیت دولتی متمرکز نشویم و از نیروهای انقلابی، جوان و متخصص استفاده نشود نمی‌تواند در عرصه بین‌المللی موفق بود.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری خطاب به مسئولان وزارت امور خارجه مبنی بر اینکه دستگاه دیپلماسی تمام تلاش خود را برای حفظ عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران به کار گرفته تصریح کرد: به فرموده مقام معظم رهبری تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران در تمامی مراحل مذاکرات مقتدرانه و عزتمندانه در میز مذاکرات حاضرشده و اگر انتقادی نسبت به آن‌ها وجود دارد باید در داخل کشور به‌صورت سازنده و با بیان شیوا مطرح شود.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به ادعای برخی از نمایندگان مبنی بر اینکه تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان چندین ضمیمه برجامی را امضا کرده‌اند که در سند برجام محرمانه قلمداد می‌شود گفت: به گفته ظریف هیچ‌کدام از ادعاهایی که در این مسئله‌ ذکرشده و رسمیت ندارد و برنامه هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران به‌صورت مقتدرانه و عزتمندانه پیش می‌رود و شائبه‌هایی که در ذهن برخی از نمایندگان سؤال‌کننده بوده تنها در حد سال بود و رفع ابهام شده است.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه