رقبای کاراته کای گیلانی در مسابقات جهانی اسپانیا مشخص شدند

با برگزاری مراسم وزن‌کشی رقابت های جهانی اسپانیا، کاراته کای گیلانی وزن منفی ۵۰ کیلوگرم تیم ملی بانوان کشورمان رقبای خود را شناخت.

رقبای کاراته کای گیلانی در مسابقات جهانی اسپانیا مشخص شدند

به گزارش هشت دی،با برگزاری مراسم وزن‌کشی رقابت‌های جهانی کاراته در اسپانیا، سارا بهمن یار کاراته کای گیلانی وزن منفی ۵۰ کیلوگرم تیم ملی کشورمان رقبای خود را شناخت.

بهمن یار در شاخه چهارم جدول در نخستین گام به مصاف کریستین ویکا از لتونی می رود، رقیب لتونیایی در سال ۲۰۱۸ در هفت کاراته وان توکیو، سانتیاگو، برلین، رباط، روتردام، سالزبورگ و گودالاخارا شرکت کرد و بهترین مقام وی هفتمی رباط است.

در سوی مقابل کاراته کای گیلانی در سال ۲۰۱۸ در پنج کاراته وان برلین، استانبول، روتردام، دوبی و پاریس شرکت کرده و بهترین مقابل وی عنوان نهمی روتردام است.

بهمن یار که با کسب ۹۷۵ امتیاز در رنکینگ ۳۶ جهانی قرار دارد در صورت پیروزی مقابل کریستین که با ۱۰۵ امتیاز در مکان ۱۳۵ رنکینگ جهانی قرار دارد، در مرحله بعدی به مصاف برنده دیدار رانران از چین و آدریانا از جمهوری چک می رود، در این وزن ۵۸ کاراته کا حضور دارند.

رقابت‌های وزن منفی ۵۰ کیلوگرم بانوان فردا چهارشنبه از ساعت ۱۴:۴۵ به‌وقت و بازی‌های شانس مجدد این وزن از ساعت ۱۸:۴۵ آغاز می‌شود، بهمن یار در صورت رسیدن به دیدار فینال و یا رده‌بندی، روز شنبه نوزدهم آبان ماه به روی تاتامی می رود.

بیست و چهارمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی جهان با حضور ۱۱۱۷ کاراته کا از ۱۴۰ کشور از ۱۵ لغایت ۲۰ آبان ماه به میزبانی شهر مادرید در اسپانیا برگزار می‌شود.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه