داماش دو - کاسپین قزوین یک

تداوم صدرنشینی داماش در زیر بارش باران

داماش گیلان با پیروزی برابر کاسپین قزوین برای دومین هفته متوالی صدرنشین ماند.

تداوم صدرنشینی داماش در زیر بارش باران

به گزارش ۸دی، در چهارچوب هفته هشتم از رقابت های لیگ دسته دو فوتبال باشگاه های کشور و در گروه الف این مسابقات، تیم فوتبال داماش گیلان از ساعت ۱۴ امروز (سه شنبه)، زیر بارش شدید باران در استادیوم سردارجنگل رشت پذیرای کاسپین قزوین بود که در نهایت این دیدار با نتیجه دو بر یک به سود داماش گیلان خاتمه یافت.

گل ها این بازی را میلاد پورصف شکن در دقیقه ۶۳ و علی آل کثیر در دقیقه ۷۷ برای داماش و سعید دقیقی در دقیقه ۲۰ برای کاسپین به ثمر رساندند.همچنین داماشی ها یک پنالتی را نیز در دقیقه ۳ مسابقه توسط تیزرو از دست داد.

داماش گیلان با کسب این پیروزی برای دومین هفته متوالی صدرنشین گروه الف لیگ دسته دو شد. در جدول رده بندی داماش با ۱۶ امتیاز از ۷ بازی در رده نخست، خوشه طلایی با همین تعداد بازی و مسابقه و بدلیل تفاضل گل کمتر در رده دوم و مقاومت تهران نیز با ۱۳ امتیاز در رتبه سوم قرار دارند.

لاجوردی پوشان شهر باران از ساعت ۱۴ دوشنبه ۲۱ آبان از هفته نهم مسابقات لیگ دو، در استادیوم عطرسیب باقرشهر و دیداری حساس و شش امتیازی به مصاف مقاومت تهران خواهد رفت.

ترکیب داماش: جاسم یاسرالهایی، محمد مختاری، امید قربانی، امیرتیزرو، مصطفی آقاجانی (میلاد پورمحسن ۶۸) ،حسن نیازی (حسن نیازی ۴۴)، میثم میرپسندیده، علیرضا توکلی (میلاد پورصف شکن ۵۴)، عباس کندل، سعید باقرپسند و علی آل کثیر

منبع: وارش اسپرت

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه