فرماندار آستانه اشرفیه در گفتگو با 8دی:

خدمات رسانی مداوم موکب “سید جلال الدین اشرف” به زائران اربعین/ نمونه مینیاتوری از پیاده روی اربعین در آستانه اشرفیه برگزار شد

فرماندار آستانه اشرفیه به برپایی موکب هایی در قالب موکب “سید جلال الدین اشرف” و… اشاره کرد و گفت: به همت ستاد عتبات عالیات شهرستان و با همراهی بخشداران، دهیاران و هیأت امنای مساجد امکانات و تمهیدات لازم ایجاد شد.

خدمات رسانی مداوم موکب “سید جلال الدین اشرف” به زائران اربعین/ نمونه مینیاتوری از پیاده روی اربعین در آستانه اشرفیه برگزار شد

رحیم حیدری در گفت و گو با خبرنگار ۸دی درباره خدمت رسانی این نهاد به زائرین اربعین، اظهار کرد: انقلاب ایران دنباله نهضت عاشورای امام حسین(ع) و پیرو قافله عشق و ایثار است.

 

وی با بیان اینکه فعالیت ما در اربعین دو بعد بین المللی و داخلی داشت، گفت: بعد بین المللی در رابطه با اعزام کاروان زائرین پیاده روی اربعین از آستانه اشرفیه و بعد هم برپایی موکب هایی در قالب موکب “سید جلال الدین اشرف” و… در این مسیر است که به همت ستاد عتبات عالیات شهرستان کالاهای مورد نیاز و ابزار پذیرایی تدارک و تهیه شد.

 

فرماندار آستانه اشرفیه با اشاره به اینکه بخشداران، دهیاران و هیأت  امنای مساجد هم در این راستا جهت تهیه امکانات و تمهدیدات لازم تلاش کردند، تصریح کرد: نقش مردم هم بسیار پر رنگ بود زیرا پیاده روی اربعین مانور قدرت اسلام و تشیع است و نفوذ اسلام وبرانگیخته شدن تشیع در جهان است.

 

حیدری با تأکید بر اینکه در بعد داخلی هم باوجود بارگاه مطهر “سید جلال الدین اشرف” تدارکات لازم  برای حضور جاماندگان از پیاده روی اربعین راطی جلسات مختلف فراهم کردیم، افزود: بقاع متبرکه و اوقاف و تبلیغات اسلامی در فراهم سازی این امکانات عملکرد خوبی داشتند.

 

وی با بیان اینکه مردم شهرستان و شهرستان های اطراف که نتوانسته بودند در خیل زائران اربعین قرار بگیرند پیاده خود را به مرقد مطر “آقا سید جلال الدین اشرف” رساندند، اظهار کرد: تجمع پر شور و حماسی را شکل دادند و نمونه مینیاتوری از پیاده روی اربعین در آستانه اشرفیه ایجاد شد.

 

فرماندار آستانه اشرفیه در ادامه افزود: بنده توفیق حضور در پیاده روی اربعین را نداشتم ان شاالله که این زیارت قسمت ما هم بشود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه