فرماندار رودسر در گفتگو با 8دی:

توزیع روزانه وعده غذایی ۱۵ هزار نفر در مرز مهران/ طبق دستورالعمل ابلاغی فرمانداران باید در حوزه استحفاظی خود حضور می داشتند

فرماندار رودسر، گفت: در موکب شهرستان رودسر در مرز مهران به همراه شهرستان های رودبار و املش روزانه وعده غذایی ۱۵هزار نفر در قالب صبحانه، ناهار و شام تهیه و بین زائران توزیع می شد.

توزیع روزانه وعده غذایی ۱۵ هزار نفر در مرز مهران/ طبق دستورالعمل ابلاغی فرمانداران باید در حوزه استحفاظی خود حضور می داشتند

علی وارسته در گفت و گو با خبرنگار ۸دی در رابطه با  خدمات رسانی به زائران اربعین، با اشاره به اهمیت  اقامه عزای امام حسین(ع)، اظهار کرد: موکب ما در مرز مهران مستقر بود و در این موکب در کنار شهرستان های املش و رودبار به زائران این اجتماع بزرگ خدمات می دادیم.

 

وی افزود: در این موکب با کمک شهرستان های رودبار و املش روزانه وعده غذایی ۱۵هزار نفر در قالب صبحانه، ناهار و شام توزیع می شد و سهمیه ای که برای شهرستان ما در نظر گرفته شده ۵هزار نفر بود.

 

فرماندار رودسر ادامه داد: باوجود یک سری تغییرات مکانی در یکی از خانه های مرز مهران آشپزی انجام می شد و غذا در در بین زائران اربعین توزیع می شد و طبق برنامه ریزی های انجام شده خدمات رسانی انجام شد.

 

وارسته در پاسخ به این سؤال که آیا تجربه حضور در پیاده روی اربعین را در دارد یا خیر؟!، گفت: بنده یک بار در سال توفیق حضور در مراسم اربعین را در کربلا نه به شکل پیاده بلکه سواره داشتم و امیدوارم این توفیق برای ما مجددا حاصل شود.

 

فرماندار رودسر افزود: امسال نیز قصد داشتیم بازدیدی از موکب ها داشته باشیم که دستورالعملی برای ما آمد که فرمانداران باید در حوزه استحفاظی خود حضور داشته باشند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه