شهردار و اعضای شورای‌ چوبر تالش با هاشمی رفسنجانی دیدار کردند

اعضای شورای اسلامی و شهردار شهر چوبر از توابع تالش روز گذشته به صورت اختصاصی با هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام دیدار کردند.

شهردار و اعضای شورای‌ چوبر تالش با هاشمی رفسنجانی دیدار کردند

به گزارش ۸دی نیوز، اعضای شورای اسلامی و شهردار شهر چوبر از توابع تالش روز گذشته به صورت اختصاصی با هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام دیدار کردند.

در این دیدار که آقایان گیلانی از دو ماه قبل برای برگزاری آن وقت گرفته بودند، ضمن ارائه گزارش کاری به هاشمی رفسنجانی، پیرامون مسائل مختلف استان گیلان و کشور صحبت نمودند.

همچنین در این دیدار هاشمی رفسنجانی بر ظرفیت جذب گردشگر و سرمایه در گیلان تاکید و نیز حضور افراد بومی مانند نوبخت در بدنه دولت را از امتیازات این استان برشمرد.

روز گذشته به صورت اختصاصی به همراه شهردار و اعضای شورای شهر تالش و چوبر با آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام انجام شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
اصولگرا
چشممان روشن آقایانی که سالها ادعای اصولگرایی داشتند چهره خود را نشان دادند. در این جمع حضور دکتر حیدرنیا به عنوان مسئول بسیج جامعه پزشکی آستارا بیش از همه کس تامل برانگیز است.
اصولگراي معتدل در پاسخ به اصولگرا
آقاي اصولگرا چرا تامل برانگيز است.عزيز دل برادر در حال حاضر آقاي هاشمي گرداننده اصلي دولت به ظاهر اعتدال هستند و اين آقايان به انگيزه هاي دست يافتن به مقام و منصب دست به اين ديدار ها مي زنند.!آقايان هيات نظارت بر انتخابات استان بايد بيش از گذشته حواس خود را جمع كنند. جناب آقاي اشجري در آرشيو شورا حتما از اين تصاوير استفاده نماييد.روزي بدردتان مي خورد.
در حاشیه