در دومین سالگرد شهید "محمد اتابه" مطرح شد:

سردار فضلی: بیداری و هوشیاری مردم انقلاب اسلامی را به بلوغ چهل سالگی رساند

فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع)، گفت: بیداری و هوشیاری مردم انقلاب اسلامی را به بلوغ چهل سالگی رساند و حاصل خون شهدا ماندگاری پرچم اسلامی شد.

سردار فضلی: بیداری و هوشیاری مردم انقلاب اسلامی را به بلوغ چهل سالگی رساند

به گزارش خبرنگار هشت دی، سردار علی فضلی در دومین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم “محمد اتابه” در گلزار شهدای گوراب زرمیخ صومعه سرا ضمن تسلیت به مناسبت ایام عزاداری آخر صفر با بیان اینکه حضور همه جانبه در ۱۳ آبان یادآور فداکاری و مجاهدت بیش از ۵ دهه ی شهدا و علما تا پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی است، اظهار کرد: مردم از مرد، زن، پیر جوان و همه مسئولان امروز به عشق شهدا حضوری کم نظیر داشتند.

 

وی تصریح کرد: خون مقدس شهدای دانش آموز و دانشجو در دانشگاه تهران سال ۵۷ شاهد هجمه ی ناجوانمردانه رژیم علیه مردم آباد اندیش ایران اسلامی شد.

 

** دشمن بر آن است که ما را درگیر مسائل قومیتی کند

فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) با اشاره به توطئه دشمنان، افزود: دشمن بر آن است که ما را درگیر مسائل قومیتی کند.

سردار فضلی با بیان اینکه حزب اللهی های عزیز لانه جاسوسی آمریکا را نابود کردند و مردی و مردانگی را نشان دادند، گفت: امام این عملیات را از انقلاب اول مهم تر دانست و آن را انقلاب دومی در تسخیر لانه جاسوسی ۱۳ آبان ۱۳۵۸ نام نهاد.

وی هوشیاری مردم را سبب بیداری اسلامی و عصبانیت دشمن خواند و افزود: مردان ایران اسلامی و زنان شیعه و سنی ۴۰ سال با این نیرنگ ها و دشمنی ها آشنا هستند و پیروزی امروز از آن استقامت مردم و خانواده های شهدا است.

 

** حاصل خون شهدا منجر به ماندگاری پرچم اسلام شد

 

فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) با بیان اینکه اگر هوشیاری و بیداری جوانان و خون های مقدس شهدا تقدیم دین خدا نمیشد ممکن نبود امروز مسیر اربعینی باز باشد یا از عتبات عالیات آثاری مانده باشد، افزود: بیداری و هوشیاری مردم انقلاب اسلامی را به بلوغ چهل سالگی رساند و حاصل خون شهدا ماندگاری پرچم اسلامی شد.

 

** حضور کم نظیر مردم رشت در راهپیمایی ۱۳ آبان اجتماع بسیار باشکوهی در تمام بلاد امت اسلامی بود

 

وی با اشاره به مراسم ۱۳ آبان در رشت ادامه داد: این حضور بی دریغ و کم نظیر مردم در میدان شهدای ذهاب اجتماع بسیار باشکوهی در تمام بلاد امت اسلامی بود.

 

فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) با بیان نقلی از یک همسر شهید تصریح کرد: شهدا رفتند تا ما امروز راه، مسیر، فرهنگ و منش آنها را در جامعه اسلامی پیاده کنیم زیرا هدف راه رفته آنها ارادت به معصومین(ع) و آرمان آن ها دفاع از دین خدا، امامت، ولایت و اطاعت از امام انقلاب بود.

 

وی با بیان خاطراتی چند از دوران دفاع مقدس و شکست سخت عملیات کربلای ۴ افزود: در کمتر از ۶ ساعت این عملیات به عدم الفتح دچار شد درحالی که قریب ۱۰ هزار مجروح و مصدوم شیمیایی و شهید تقدیم اسلام شده بود.

 

سردار فضلی در ادامه تصریح کرد: شهید اتابه ها با نائب امام زمان، امام خامنه ای عهد و پیمان بستند و تا پای جانشان در مقابله با خدا از هم سبقت گرفتند تا رضایت خدا را جلب کنند.

 

تصاویر این خبر را از اینجا ببینید

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه