حضور گسترده ورزشکاران گیلانی در راهپیمایی ۱۳ آبان

ورزشکاران گیلانی همگام با سایر اقشار مردم با حضور گسترده در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان شرکت کردند.

حضور گسترده ورزشکاران گیلانی در راهپیمایی ۱۳ آبان

به گزارش هشت دی، به نقل از ورزش و جوانان گیلان ، ورزشکاران گیلانی همگام با سایر اقشار مردم کشورمان با حضور پرشکوه در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان پیام استکبارستیزی خود را به گوش جهانیان رساندند.

در این راهپیمایی که صبح امروز از مسیر ورزشگاه شهید عضدی رشت تا میدان شهدای ذهاب انجام شد، ورزشکاران و قهرمانان رشته‌های ورزشی مختلف حضورداشته و با شعارهای استکبارستیزانه «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر صهیونیسم» با محکومیت جنایت‌های آمریکا و ایادی او در منطقه، از آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع کردند.

ورزشکاران رشته‌های مختلف ورزشی نظیر کاراته، تکواندو، جودو، والیبال، کشتی، فوتبال، رزمی و ناشنوایان با لباس‌های مخصوص ورزشی متحدالشکل و در دست داشتن پرچم مقدس کشورمان در این راهپیمایی حضورداشته و با آرمان‌های امام راحل تجدید بیعت کردند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان در حاشیه راهپیمایی یو‌الله ۱۳ آبان با بیان اینکه یوم‌الله ۱۳ آبان یادآور رشادت و بصیرت دانشجویان و دانش آموزان پیرو خط امام (ره) است اظهار کرد: حضور هر چه پرشکوه‌تر ورزشکاران و سایر آحاد مردم در راهپیمایی امسال نشان از بصیرت و روحیه انقلابی بالای آنان دارد.

مریم بخشی با اشاره به پیام سازش‌ناپذیری مردم عاشورایی و انقلابی گیلان تصریح کرد: مردم گیلان به‌ویژه نسل جوان و جامعه ورزش با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آل سعود و مرگ بر صهیونیسم و شعارهای هیهات من‌الذله ضمن تجدید پیمان با معمار کبیر انقلاب اسلامی، شهدا و رهبر معظم انقلاب اسلامی هوشمندی و هوشیاری خود برابر سیاست‌ها و نقشه‌های شیطانی آمریکا و ایادی او را نشان دادند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه