در راهپیمایی 13 آبان رشت مطرح شد:

ضرغامی: امروز بهترین راویان بدعهدی آمریکا دولت رسمی جمهوری اسلامی است/ تهدید عدم فروش نفت ایران شکست خورد

عضو شورای عالی فضای مجازی با اشاره به اینکه اکنون همه دنیا به عمق اهمیت تسخیر لانه جاسوسی پی برده است، گفت: آمریکا غیرقابل اعتماد است و بهترین راویان بدعهدی آمریکا خود دولت رسمی جمهوری اسلامی است.

ضرغامی: امروز بهترین راویان بدعهدی آمریکا دولت رسمی جمهوری اسلامی است/  تهدید عدم فروش نفت ایران شکست خورد

به گزارش خبرنگار هشت دی، عزت الله ضرغامی پیش از ظهر امروز در جمع مردم رشت در راهپیمایی ۱۳ آبان با بیان اینکه مردم گیلان حق شناسی خود را نسبت به شهدا اعلام کرده اند و در چنین روزی که همه دنیا به سمت ایران هستند تا تاثیر یاوه سرایی های ترامپ را ببینند حضور پرشور داشتند، اظهار کرد: آفرین به شما که حماسه تاریخی آفریدید و بدانید که تاریخ درباره شما قضاوت خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه سال ها باید بگذرد تا ارزش مردم انقلابی و بزرگوار مردم رشت برای جهانیان روشن شود، اذعان کرد: علیرغم همه فشارها با اعتقاد کامل و داوطلبانه پا در میدان نهادید تا نشان دهید که در این راه پابرجا هستید.

 

عضو شورای عالی فضای مجازی با اشاره به برگزاری حماسه ۸دی توسط مردم غیرتمند رشت با بیان اینکه زمانی که تصاویری از حماسه هشت دی را دیدم به اثر مهم آن در راهپیمایی های ۹ دی به ویژه در تهران اشاره کرد و گفت: تصاویر گیلانیان غیرتمند واقعیت ها را به صحنه آورد و ما به مردم گیلان و رشت افتخار می کنیم.

 

وی تصریح کرد: گیلان و رشت قهرمان برای کشور فرصت بی بدیل و مقاوم برای انقلاب اسلامی است.

 

ضرغامی با بیان اینکه در ۴۰ سال گذشته رژیم مسلح شاه که به صورت کامل از آمریکا تجهیز بود در دانشگاه تهران دانش آموزان بی گناه مملکت را به جرم ابراز عقیده به رگبار بست ابراز کرد: این روزها یک شبکه به اسم ایران نشنال با پشتیبانی های قوی تشکیل شده که حرف های بی مبنا و جاهالانه می زنند، اینها یادشان رفته که رژیم شاه همیشه دستش به خون آلوده بود.

 

وی ۱۳آبان ۵۷ را نقطه سیاه بزرگی بر کارنامه رژیم پهلوی خواند و افزود: یک سال بعد در ۱۳ آبان سال ۵۸ از ۴ دانشگاه کشور به سفارت آمریکا هجوم بردند و آن را تسخیر کردند و آثار آن تاکنون پیدا است.

 

رئیس اسبق صداوسیمای جمهوری اسلامی با اشاره به تشکیل لانه جاسوسی توسط نفوذی ها افزود: هر روزه کشور با ناآرامی هایی مواجه میشد، که اسناد نشان می دهد مربوط به فعالیت های نفوذی ها است.

 

وی در ادامه گفت: آنها کاغد خُردکن های پیشرفته داشتند و حجم زیادی از اسناد را نابود کردند، لیکن جوانان ما با سختی مدارک را دوباره بازیابی کردند.

 

** همه دنیا به عمق اهمیت تسخیر لانه جاسوسی پی برده است

 

ضرغامی با اشاره به اینکه دولت موقت متوجه نبود که آمریکا چگونه موجودی است و به هشدار های امام بی اعتنایی می کرد بیان کرد: زمانی که سفارت توسط دانشجویان تسخیر شد امام در این رابطه گفت امروز انقلاب دوم و بزرگتر از انقلاب اول صورت گرفته است.

 

رئیس اسبق صداوسیمای جمهوری اسلامی با اشاره به اینکه اکنون همه دنیا به عمق اهمیت تسخیر لانه جاسوسی پی برده است، گفت: آمریکا غیرقابل اعتماد است و بهترین راویان بدعهدی آمریکا خود دولت رسمی جمهوری اسلامی است.

 

وی افزود: امروز اگر اسم ظریف را از متن سخنانش بردارید و بخوانید فکر می کنید یک انسان حزب اللهی تمام عیار  و دو آتیشه آن را نوشته زیرا بدعهدی ها را به خوبی متوجه شده است.

 

** مذاکره با آمریکا دیوانگی است

ضرغامی با اشاره به اینکه اکنون ترامپ دیوانه آمده و هیچ چیز را قبول ندارد اذعان کرد: برخی از سیاسیون شکست خورده می گویند با ترامپ مذاکره کنید اما خود رییس  جمهور نیز می گوید این‌دیوانگی است.

 

** تهدید عدم فروش نفت ایران شکست خورد

وی با بیان اینکه ملت ایران از ابتدا با تحریم‌مواجه بودند گفت: اکنون تهدید عدم فروش نفت را عنوان کردند اما زمانی که متوجه شدند چنین اتفاقی نخواهد افتاد، چند کشور را معاف کردند زیرا دیدند که نمی توانند مارا تحریم کنند چرا که جمهوری اسلامی هزاران راه دارد.

 

به گزارش ۸دی، در پایان این مراسم قطعنامه ۱۳ آبان ماه ۱۳۵۷ توسط یک دانش آموز بسیجی قرائت شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه