مریلا زارعی هم مجری می‌شود؟

مدیر روابط عمومی شبکه نسیم درباره ساخت برنامه‌ای تحت عنوان «مادرشو»، گفت: فعلاً خبری دقیقی نمی‌توان ارائه داد چون هنوز طرح به قوام نرسیده است؛ زیرا یک برنامه از مرحله ایده تا به نقطه تولید برسد، گاه فاصله‌ای چند ساله طی می‌شود.

مریلا زارعی هم مجری می‌شود؟

به گزارش ۸دی، امروز خبری در محافل رسانه‌ای دست به دست شد مبنی بر پیوستن مریلا زارعی به جمع بازیگرانی که این روزها در تلویزیون برنامه اجرا می‌کنند. نام برنامه‌ای تحت عنوان «مادرشو» به میان آمد که خانم بازیگر آن را اجرا کند. برنامه‌ای که محورکلی آن درباره راه و رسم مادر بودن است.

اما امیرعباس اشرف مدیر روابط عمومی شبکه نسیم به تسنیم، گفت: بگذارید همان جمله‌ای که درباره این برنامه و اجرای خانم زارعی مطرح شده را تکرار کنم که تا یک برنامه از مرحله ایده به نقطه تولید برسد، گاه فاصله‌ای چند ساله طی می‌شود. این یعنی با قاطعیت نمی‌توان مریلا زارعی را مجری دانست. فعلاً تا الان خبری نشده و هر طرحی تا به قوام نرسد نمی‌توان در مورد تولید و خبری درباره اجرای شخصیتی مطرح کرد.

وی درباره کنداکتور جدید با توجه به تغییرات ساختاری و فصل جدید آغاز پخش‌های برخی از برنامه‌ها همچون «خندوانه»، گفت: باید منتظر بمانیم تا شورای کنداکتور برگزار شود و ساعت و روزهای پخش این برنامه‌ها به طور کامل به سمع و نظر مخاطبین برسد.

برپایه این گزارش، «خندوانه» فصل جدید خودش را با تغییرات ساختاری از جمله جشنواره تئاتر کمدی با اجرای نمایش‌های کوتاه تئاتر و «کودک‌شو» هم به تعبیر رضا نصیری تهیه‌کننده این برنامه فصل جدید تفاوت‌های زیادی با فصل‌های قبلی خواهد داشت. این دو برنامه در غیاب «وقتشه» روی آنتن خواهند رفت که خبر آن را تهیه‌کننده این برنامه چند روز قبل رسانه‌ای کرد به دلیل مشکلات مالی فعلاً نمی‌توانند از گردونه تولید و پخش خارج شده‌اند. البته مسابقه «هوش برتر» و برنامه «هزارداستان» تا یک هفته بعد از ربیع‌الاول تا آغاز ولایت امام زمان(عج)- بیست و پنجم آبان‌ماه روی آنتن شبکه نسیم هستند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه