آیت‌الله نوری همدانی:

۱۳ آبان نمایش وحدت در مقابل ظلم آمریکا است

یک مرجع عظام تقلید با تأکید بر اینکه اعتماد دوباره به آمریکا خیانت به ملت ایران است، گفت: سیزدهم آبان، روز مبارزه با استکبار جهانی و نمایش وحدت در مقابل ظلم آمریکا است.

۱۳ آبان نمایش وحدت در مقابل ظلم آمریکا است

به گزارش ۸دی، آیت‌الله العظمی حسین نوری همدانی از مراجع تقلید صبح امروز (شنبه ۱۲ آبان ماه) در دیدار جمعی از طلاب حوزه بیان داشت: آمریکا با بازگرداندن تحریم‌های اوج خباثت و دشمنی خود با ملت ایران را نشان داد، ولی مقامات آمریکایی بدانند إن‌شاءالله ملت ایران با صبر و استقامت و اتکا به خدا و نیروی انسانی و جوان و امکانات خود از این مرحله هم عبور خواهد کرد و یکبار دیگر آمریکا منفور ملت ایران خواهد شد.

وی، وحدت و انسجام مسؤولان و تبعیت از رهبری و مدیریت صحیح و تلاش شبانه روزی همراه با نظارت دقیق را راه برون رفت از مشکلات دانست و افزود: توقع داریم کسانی که دلداده آمریکا بودند و آن‌ها را باور داشتن و اعتماد می‌کردند بیدار شده و دیگر حتی زمزمه مذاکره با آن‌ها را مطرح نکنند و تمام همت خود را صرف خدمت به مردم داشته باشند.

آیت‌الله نوری همدانی با بیان اینکه اعتماد دوباره به آمریکا خیانت به ملت ایران است، تصریح کرد: همه دیدیم هر بار اعتماد به آن‌ها موجب ضرر برای ملت بود. روز سیزدهم آبان روز مبارزه با استکبار جهانی و نمایش وحدت همه در مقابل ظلم آمریکا است.

وی همچنین خواستار برخورد با مفسدان در هر سطحی بر جلوگیری از فساد شد و با اشاره به اینکه باید نظارت دقیق بر بازار وجود داشته باشد، ادامه داد: مدیریت‌ها و مسئولیت‌ها باید بر اساس شایسته‌سالاری یعنی تعهد و تخصص باشد تا مردم ببینند که مسؤولان متخصص با تعهد دینی و انقلابی مشغول کار هستند و آن وقت است که ملت اعتمادشان بیشتر خواهد شد.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه