بیانیه جنبش دانش آموزی گیلان به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان/ آمریکا را در تحریم ها نیز به زانو درخواهیم آورد

جنبش دانش آموزی استان گیلان به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان بیانیه ای صادر کرده است.

بیانیه جنبش دانش آموزی گیلان به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان/ آمریکا را در تحریم ها نیز به زانو درخواهیم آورد

به گزارش هشت دی،  جنبش دانش آموزی استان گیلان به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان بیانیه ای صادر کرده است.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

« بار دیگر در آستانه روزی حساس و تاریخی قرار گرفته ­ایم. روزی که مصــداق پایداری ملــت فداکــار و جوانان رشید و انقلابی ایران اسلامی در مقابله با قدرت­های مادی و شیطانی عالم است.

۱۳ آبان یادآور تبعید حضرت امام خمینی(ره) به ترکیه در سال ۴۲، کشتار وحشیانه دانش‌آموزان انقلابی در سال ۱۳۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا درسال ۱۳۵۸ است. هر یک از این رخدادها به تنهایی می­تواند منشأ تداوم حرکت انقلاب اسلامی و ظلم­ ستیزی و آرمانخواهی نسل متعهد و مؤمن این سرزمین در بستر تاریخ باشد.

 امروز شکی نیست که قدرت و استحکام نظام اسلامی، موقعیت ممتاز و اثرگذار جمهوری اسلامی در منطقه و جهان و پرچمداری مقاومت در برابر استکبار جهانی و شیطان بزرگ مرهون حرکت هوشمندانه نسل مؤمن و برکت خون­ های پاکی است که در این راه ریخته شده است.

به برکت همین ایثار و فداکاری و نیز شجره طیبه ولایت فقیه است که ادعاهای پوشالی و نیرنگ ­ها و فریب­ های استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا، سالهاست برای ملت روشن شده است.

کدخدای دروغین و بی­خدای این روزهای جهان، سال­هاست آستین حمایت از دولت­های بی­ ملت و جریان ­های تکفیری و نفاق را بالا زده است و روز به روز بر قربانیان جنایت­هایش در همه جای جهان می ­افزاید.

سال­هاست که این ملت طعم تحریم­ ها و نامردی­ های طائفه کفر را می­چشد و در ۱۳ آبان ۹۷ شیطان بزرگ قصد دارد تحریم همه جانبه دیگری را باز هم بر ما تحمیل کند. اما باید بداند که ما فرزند رمضانیم و مثل صحنه جنگ سخت در تحریم نیز او را به زانو درخواهیم آورد.

ما اعضای اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان همراه و همدل با همه همسنگرانمان در سنگر مقاومت، با طنین خشم خود در روز ۱۳ آبان و خلق حماسه ­ای دیگر و حضوری پرشور در راهپیمایی ضد استکباری این روز، نفرت و بیزاری خود علیه سردمداران و حاکمان و فرمانروایان کفر و ظلم را نشان خواهیم داد.

اعضای اتحادیه انجمن­های اسلامی دانش ­آموزان امسال نیز ضمن حضوری پرشور در میدان مبارزه با استکبار، وحدت و قدرت ملت را به نمایش می­ گذارند و برخلاف همه دشمنان­مان که با تأکید بر ۴۰ سالگی نظام، قصد دارند ذهن های ما را از آینده دور کنند، در لبیک به فرمان امام خامنه ­ای(مدظله)، برای ۵۰ سال آینده نظام و در جهت تحقق تمدن نوین اسلامی برنامه می نگاریم و وارد میدان اقدام و عمل می شویم.

آینده سازان بصیر از همه مردم آزاده و شریف به ویژه جوانان غیرتمند، برای شرکت در راهپیمایی۱۳ آبان دعوت می­ نماید، تا به تأسی امام خود و در تداوم راه سرخ شهدا، با فریادهای بلند «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسراییل» و «هیهات من الذله»، پیوند ناگسستنی با عاشورا را به رخ زیاده­ خواهان جبهه عربی_عبری_غربی بکشند.

إن تنصروا الله ینصرکم و یثبت اقدامکم
جنبش دانش آموزی
اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه