سیم‌کارت‌های لاکچری با قیمت‌های میلیاردی

رئیس انجمن صنفی فروشندگان تلفن همراه، سیم کارت و لوازم جانبی با اشاره رقم‌های نجومی در این بازار گفت: شماره‌های رند در حال حاضر قیمت‌های چندصد میلیونی دارد و قیمت برخی شماره‌ها به بیش‌از یک میلیارد تومان می‌رسد.

سیم‌کارت‌های لاکچری با قیمت‌های میلیاردی

به گزارش هشت دی، رئیس انجمن صنفی فروشندگان تلفن همراه، سیم کارت و لوازم جانبی با اشاره رقم‌های نجومی در این بازار گفت: شماره‌های رند در حال حاضر قیمت‌های چندصد میلیونی دارد و قیمت برخی شماره‌ها به بیش‌از یک میلیارد تومان می‌رسد.

به گفته افشار فروتن لاریجانی، قیمت‌ سیم‌کارت‌های رند معمولا از ۲۰۰ میلیون تومان آغاز می‌شود و بازار خاص خود را دارند.

وی با اشاره به اینکه سیم‌کارت‌های کارنکرده یا همان صفر با کد یک، دو و سه در بازار وجود ندارد، گفت: این نوع شماره‌ها اغلب کارکرده محسوب می‌شوند و به ندرت با عنوان صفر به فروش می‌رسند.

فروتن در پاسخ به این سوال که میزان استقبال از سیم‌کارت اپراتور‌های مجازی چقدر است؟ گفت: این نوع سیم‌کارت‌ها متقاضی چندانی ندارند و اگر خدمات ویژه‌ای ارایه ندهند نمی‌توانند در بازار حرفی برای گفتن داشته باشند.

رئیس انجمن صنفی فروشندگان تلفن همراه، سیم کارت و لوازم جانبی درباره بازار سیم‌کارت‌های اعتباری نیز اظهارکرد: این نوع سیم‌کارت‌ها بیشتر از طریق نام‌نویسی و خود اپراتور‌ها عرضه می‌شوند و به همین دلیل در بازار آزاد چندان مورد توجه قرار نمی‌گیرند.

منبع: ایلنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه