رقابت های تکواندو پومسه قهرمانی مردان کشور در رشت آغازشد

دور برگشت رقابت های تکواندو پومسه قهرمانی منطقه یک مردان کشور جام نشاط از روز جمعه در رشت آغاز شد.

رقابت های تکواندو پومسه قهرمانی مردان کشور در رشت آغازشد

به گزارش هشت دی، در این دوره از رقابت ها ، ۲۸۰ تکواندوکار از استان های مختلف کشور حضور دارند که در بخش انفرادی در اوزان مختلف و در دو رده استاندارد و ابداعی و همچنین در بخش تیمی در مجموعه ورزشی شش هزار نفره شهدای رشت با هم به رقابت می پردازند.
تکواندوکاران حاضر در بخش پومسه در این دوره از رقابت ها از استان های آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی، اردبیل، ایلام، البرز، تهران، خراسان‌رضوی، خراسان‌شمالی، زنجان، سمنان، قزوین، قم، مازندران، کردستان، کرمانشاه، گیلان، گلستان، لرستان، مرکزی و همدان حضور یافته اند.
این رقابت‌ها در بخش انفرادی استاندارد در رده‌های سنی کمتر از ۱۲ سال، ۱۲ تا ۱۴ سال، ۱۵ تا ۱۷ سال، ۱۸ تا ۳۰ سال، ۳۱ تا ۴۰ سال، ۴۱ تا ۵۰ سال و بالای ۵۱ سال پیگیری می شود و در بخش ابداعی نیز در رده‌ های سنی کمتر از ۱۴ سال، ۱۵ تا ۱۷ سال، ۱۸ تا ۳۰ سال و بالای ۳۱ به اجرای فرم می‌پردازند.
این مسابقات که هفته های اول تا سوم دور برگشت مرحله پایانی لیگ منطقه یک کشور انجام می شود، علاوه بر برگزاری رقابت های تکواندو پومسه در بخش انفرادی ، رقابت های تیمی نیز با حضور ۳۳ تیم در رده های سنی زیر ۱۴ سال ، ۱۵ تا ۱۷ سال ، ۱۸ تا ۳۰ سال و بالای ۳۱ سال برگزار می شود.
هفته اول تا سوم دور برگشت مرحله نهایی رقابت های تکواندو پومسه قهرمانی منطقه یک مردان کشور ، جمعه شب با معرفی تیم ها و نفرات برتر در رشت به اتمام خواهد رسید.
همچنین رقابت های تکواندو پومسه بانوان مناطق کشور که روز گذشته (پنجشنبه) در رشت آغاز شده بود ، بامداد امروز(جمعه) در سالن شش هزار نفره شهدای رشت به اتمام رسید.

منبع: ایرنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه