بیانیه سازمان جامعه زنان کشور به مناسبت فرارسیدن ۱۳ آبان

سازمان بسیج جامعه زنان کشور با صدور بیانیه‌ای به مناسبت فرارسیدن سیزدهم آبان “روز ملی مبارزه با استکبار جهانی”، از همه برادران وخواهران ایمانی دعوت کرد تا با حضور حماسی خود در راهپیمایی روز۱۳آبان ولایت پذیری، دشمن شناسی و استکبار ستیزی خود را به جهانیان نشان دهند.

بیانیه سازمان جامعه زنان کشور به مناسبت فرارسیدن ۱۳ آبان

به گزارش ۸دی، سازمان بسیج جامعه زنان کشور با صدور بیانیه‌ای به مناسبت فرارسیدن سیزدهم آبان “روز ملی مبارزه با استکبار جهانی”، بر این موضوع که یوم الله ۱۳ آبان و وقایع آن از جمله نقاط عطف استکبارستیزی و مبارزه همیشگی ملت ایران با آمریکاست، تأکید کرد.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

۱۳ آبان؛ قلب تپنده انقلاب شکوهمند اسلامی مردم ایران است که تا ابد جان‌های آزادگان عالم را شور و شعور می‌بخشد و همواره آنان را در خط سرخ مبارزه با ظلم و استکبار و مظاهر آن یعنی آمریکای جنایتکار و رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی نگه می‌دارد.

سیزده آبان؛ روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و در برگیرنده سه واقعه سرنوشت ساز و تاریخی در صحیفه خاطرات و افتخارات و برگه ای زرین از تاریخ آزادگی رفیع ملت سربلند ایران است. تبعید معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه در ۱۳ آبان ۱۳۴۳، یورش ددمنشانه مأموران رژیم پهلوی به تظاهرات دانش آموزان در ۱۳ آبان ۱۳۵۷، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ۱۳ آبان ۱۳۵۸، سه رخداد بزرگی که وجه مشترک همه آن‌ها؛ ویژگی “استکبارستیزی، استقلال طلبی و آزادیخواهی” ملت مبارز، مقاوم و ولایتمدار ایران اسلامی است.

از آنجایی که دشمنی استکبار جهانی در قبال نظام جمهوری اسلامی ایران و مظاهر ظلم آنها، نه تنها بر ملت ایران بلکه بر جهانیان، روز و ساعتی خاص نمی شناسد و در همه زمان ها صادق است بر ما مسلمانان به ویژه زنان بصیر و آگاه جامعه اسلامی فرض است تا همیشه تاریخ مادامی که استکبار جهانی و ایادی او از نفس نیفتاده اند دست از مبارزه آشتی ناپذیر خود با آمریکا و اسرائیل و همپیمانان منطقه ای آنان بر نداریم وحامی مظلومان جهان باشیم.

از این رو سازمان بسیج جامعه زنان کشور باپاسداشت یاد وخاطره شهدای گران قدر عرصه مقاومت واستکبار ستیزی ملت ایران در مصاف با آمریکای جنایتکار و رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی و تاکید برفصل الخطابه بودن منویات ولی امر مسلمین مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز(مدظله العالی)و ضرورت بازگویی مواضع وراهبردهای جاودانه حضرت امام(ره) در قبال آمریکای مستکبر از همه برادران وخواهران ایمانی دعوت می کند تا با حضور حماسی خود در راهپیمایی روز۱۳آبان ولایت پذیری، دشمن شناسی و استکبار ستیزی خود را به جهانیان نشان دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه