لایحه جدید ضد ایرانی کنگره آمریکا پذیرفتی نیست‌

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصویب لایحه ضد ایرانی توسط کنگره آمریکا و استفاده از واژه جعلی خلیج عربی به جای خلیج فارس،گفت: این ادعای کنگره آمریکا پذیرفتنی نیست.

لایحه جدید ضد ایرانی کنگره آمریکا پذیرفتی نیست‌

به گزارش ۸دی نیوز، ایرج ندیمی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به تصویب لایحه ضد ایرانی توسط کنگره آمریکا و استفاده از واژه جعلی خلیج عربی بجای خلیج فارس در این لایحه، اظهار کرد: نامگذاری‌ها براساس اصالت تعریف می شود.

وی با بیان اینکه اسامی اماکن و اشخاص براساس تاریخ تعیین می‌شود، افزود: اسناد موید این قدمت‌ها هستند.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس  شورای اسلامی با اشاره به اینکه آنان که مدعی حقوق بشر هستند باید بر این امر تامل کنند که نمی‌توان جعل تاریخ کنیم،گفت: نمی‌توان تاریخ را خود نوشت تاریخ آنچه واقع شده و می‌شود است.

ندیمی با بیان اینکه این رفتارهای داستان سرایی که دشمنان تعیین کرده‌اند اهداف متفاوتی دارد، خاطرنشان کرد:عمده این اهداف شیطانی است.

وی با تأکید بر اینکه دشمنان به دنبال ایجاد اختلاف و دست آویز، بین همسایگان ما هستند، تصریح کرد:این ادعای کنگره آمریکا نه قانونی و نه پذیرفتنی است.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی  با تاکید دشمنان همواره به دنبال کارشکنی هستند، گفت: این لایحه ریشه شیطانی و استکباری دارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه