آستارا با خطرات ناشی از فرهنگ‌های وارداتی مواجه است

مدیر حوزه علمیه حضرت ولی عصر (عج) آستارا گفت: فرهنگ‌های وارداتی و بدحجابی مهم‌ترین معضل شهرستان مرزی آستارا در حوزه فرهنگی است.

آستارا با خطرات ناشی از فرهنگ‌های وارداتی مواجه است

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از از فارس ، حجت‌الاسلام سیدرضا قدسی در آستارا با اشاره به معضل بدحجابی در این شهرستان اظهار کرد: آستارا با فرهنگ غنی اسلامی و به دلیل موقعیت مرزی با خطرات ناشی از فرهنگ‌های وارداتی مواجه است.

وی با بیان اینکه این مسئله همت مضاعف مسئولان نظام اسلامی را می‌طلبد، افزود: آستارا به علت برخورداری از ساحل دریا و منطقه تجاری هر ساله شاهد سیل فراوان مسافرانی است که باید از لحاظ فرهنگی مدیریت شوند.

امام جمعه موقت آستارا حضور مسافران تابستانی را سبب خیر و برکت مادی و اقتصادی برای این شهرستان دانست و بر ضرورت رعایت اصول فرهنگ ناب ایرانی اسلامی در ایام فصل گرما تاکید کرد.

وی گفت: با رسیدن فصل گرما و شنا معضل اجتماعی بدحجابی سر به فلک کشیده و خود را بیشتر نمایان می‌کند.

قدسی به لزوم اندیشیدن تدابیر توسط دست‌اندرکاران فرهنگ عمومی شهرستان تاکید کرد و ادامه داد: با راهکارهای مناسب فضای معنوی شهر را افزایش دهیم تا بتوانیم در برابر این فرهنگ شیطانی وارداتی مقابله کنیم.

وی انجام تبلیغات غنی محلی مانند نصب پوستر، پلاکارد و بنر در ورودی و خروجی و داخل شهر را در پیاده‌سازی برنامه‌های فرهنگ رعایت حجاب تاثیرگذار دانست

مدیر حوزه علمیه حضرت ولی عصر (عج) آستارا خاطرنشان کرد: نامگذاری یک نام معنوی برای شهرستان در کنار نام «آستارا» و نصب آن در ورودی و خروجی شهر مانند اردبیل که به «پایتخت حسینیت ایران» شهرت دارد، امری ضروری است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه