جبار کوچکی نژاد در گفتگو با 8دی:

وزرای دولت و ۴ وزیر جدید مدیران ضعیف حوزه خود در  گیلان را عزل کنند

نماینده مردم رشت در مجلس، گفت: وزرای دولت به ویژه چهار وزیر جدید مدیران توانمند حوزه خود در استان گیلان را تقویت کنند و مدیران ضعیف را عزل کنند.

وزرای دولت و ۴ وزیر جدید مدیران ضعیف حوزه خود در  گیلان را عزل کنند

جبار کوچکی نژاد در گفت و گو با خبرنگار ۸دی در جریان رأی مجلس به چهار وزیر پیشنهادی رییس جمهور، گفت: چهار وزیر پیشنهادی رییس جمهور در وزارت خانه های اقتصاد، صنعت،  معدن و تجارت، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و راه و شهرسازی از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی رأی اعتماد گرفتند.

 

وی تصریح کرد: این وزرا در حوزه وزارت خانه های خود تعداد زیادی مدیر کل در استان دارند و ما در جایگاه نمایندگان مردم گیلان از این وزرای جدید انتظاراتی داریم.

 

نماینده مردم رشت در مجلس ادامه داد: وزیر جدید وزارت خانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وزیر اقتصاد نگاه ویژه ای به رفع مشکل بیکاری و معیشت مردم داشته باشند و اقتدامات خوبی در حوزه تأمین اجتماعی و خدمات رسانی انجام دهند.

 

کوچکی نژاد با بیان اینکه وزیر جدید راه و شهرسازی در کنار دیگر وزرا باید بتوانند خدمات ویژه ای به استان گیلان داشته باشند، تصریح کرد: انتظار داریم که این نگاه از سوی آنها به استان ما شود.

 

وی تأکید کرد: وزرای دولت به ویژه چهار وزیر جدید مدیران توانمند حوزه خود در استان را تقویت کنند و مدیران ضعیف حوزه خود در استان گیلان را عزل کنند تا بتوانند خواست خدا را انجام دهند و خواست مردم را هم برآورده کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه