تذکر به رئیس جمهور درباره هزینه های درمان جانبازان/ تصویر

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با انتقاد از هزینه های زیاد درمان جانبازان و ایثارگران گفت: رئیس جمهور باید برای رفع مشکلات این عزیزان فوری تدبیر کند.

تذکر به رئیس جمهور درباره هزینه های درمان جانبازان/ تصویر

به گزارش ۸دی، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر، برخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به حسن روحانی رئیس جمهور تاکید کرد: فوری تدبیر کنید مشکل تامین هزینه های درمان جانبازان و دیگر ایثارگران رفع شود و کماکان بصورت متمرکز توسط بنیاد شهید و به سرعت پرداخت شود.

وی با بیان اینکه ما نمایندگان در خصوص مشکلات تامین هزینه های درمان جانبازان مراجعاتی داریم، فزود: جانبازان عزیز در این زمینه گلایه هایی دارند و خواستار پیگیری ما نمایندگان هستند.

نماینده شاهین شهر، برخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بدنبال مصوبه هیات دولت مورخ یازدهم مهر امسال و با توجه به عدم پیش بینی دستگاهها برای تامین اعتبار لازم برای هزینه درمان ایثارگران و عدم تبادل موافقتنامه با سازمان برنامه و بودجه، از اول آبان ماه مشکلات زیادی برای جانبازان ایجاد شده است.

حاجی دلیگانی با تاکید بر اینکه دولت باید به این قشر عزیز توجه بیشتری داشته باشد، افزود: ما نمایندگان در تذکری به رئیس جمهور خواستیم تا در این زمینه تصمیمات فوری اتخاذ کند.

تذکر به رئیس جمهور درباره هزینه های درمان جانبازان + تصویر

وی با بیان اینکه این تذکر در صحن مجلس قرائت شده، تصریح کرد: این تذکر علاوه بر امضای اینجانب، به امضای سایرین نیز رسیده است.

منبع: بولتون نیوز

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه