سلطانی‌ فر: شخصا روند بازسازی آزادی را پیگیری می‌کنم

وزیر ورزش و جوانان گفت: فدراسیونهای جهانی احترام ویژه برای قوانین داخلی کشورها قائل هستند و این نکته را خط قرمز خود می دانند.

سلطانی‌ فر: شخصا روند بازسازی آزادی را پیگیری می‌کنم

به گزارش ۸دی، به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان ضمن تشکر از رسانه های ورزشی برای همراهی و همکاری در بوجود آوردن آرامش فعلی ورزش کشور گفت: موفقیت های بدست آمده در سال ۹۷ نتیجه همکاری گروهی وزارتخانه، کمیته ملی المپیک، فدراسیون ها، رسانه ها و همه دلسوزان ورزش بوده و سیاست های کلی نظام و به خصوص بخش ورزش کشورو کمیته ملی المپیک را با جدیت دنبال کردند همچنین باید تلاش کنیم که با همکاری یکدیگر مشکلات موجود را حل کنیم و برای رشد و توسعه و پیشرفت کشور تلاش کنیم.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به نحوه عملکرد تمامی فدراسیونها و ارزیابی عملکرد آنها گفت : در خصوص فدراسیونهای ورزشی وعملکرد مدیران، ما با هیچ کسی رو در بایستی و تعارف نداریم، هرچند ملاحظاتی با برخی از فدراسیونها خواهیم داشت مخصوصا مدیریت هایی که تازه بر سرکار آمده اند، اینکه انتظار داشته باشیم آنها رکود دو سه دهه گذشته را در این چند ماه رفع کنند خیلی فنی و نگاه حرفه ای نیست.

سلطانی‌فر در خصوص اجرای قانون منع به کار گیری بازنشستگان بر رعایت قانون تاکید کرد و اظهارداشت: در این خصوص هیج مشکلی در وزارت ورزش وجوانان وجود ندارد. وزات ورزش وجوانان یک دستگاه اجرایی و ملزم به اجرای قانون است و موظف هستیم تمامی قوانین مصوب عالی ترین نهادهای قانون گذاری کشور را اجرا کنیم.

سلطانی فر باتاکید براینکه تماس های برخی از فدراسیونها با فدراسیونهای بین المللی تاثیری در اجرای قانون مجلس در کشور ندارد عنوان کرد: فدراسیونهای جهانی احترام ویژه برای قوانین داخلی کشورها قائل هستند و این نکته را خط قرمز خود می دانند و معتقدند قانونی که توسط نهادهای قانونگذار کشورها به تصویب می رسد لازم الاجراست و تمامی فدراسیونها جهانی و محافل بین المللی اجرای این قوانین را محترم می شمارند.

وی به نشستهای صالحی امیری در حاشیه بازی های المپیک جوانان در ارژانتین اشاره کرد و اظهارداشت: رییس کمیته ملی المپیک کشورمان نیز توضیحات لازم را دراین خصوص به مقامات جهانی و المپیکی داده اند.

وزیر ورزش وجوانان درباره دیدارش با سفرای بلاروس و جمهوری آذربایجان خاطرنشان کرد: من فکر می کنم بازی های تدارکاتی فرصت مغتنمی برای تیم ملی ماست و هر دو سفیر از پیشنهاد ما استقبال کردند. به هر حال تا زمان باقی مانده به این مسابقه برنامه هایی را برای بازی های تدارکاتی پیش بینی کرده ایم از جمله بازی با کشور قطر.

وزیر ورزش وجوانان در مورد بازسازی استادیوم آزادی توضیح داد: با وجود عدم رسیدگی در سالهای گذشته مساله بازسازی این ورزشگاه ملی ازچند ماه گذشته آغاز شد و مدیر عامل شرکت توسعه مامور اجرای آن است ضمن اینکه شخصا روند بازسازی و اقدامات صورت گرفته را پیگیری می کنم. ورزشگاه ازادی سرمایه ملی ماست و بخشهای مختلف آن در دست مرمت وبازسازی است و انشاالله برای بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا آماده می شود.

سلطانی فر با اشاره به توانمندی بانوان در عرصه های مدیریتی، از انتصاب بانوان در بخش های مدیریتی مجموعه ورزش ابراز رضایت کرد و گفت: دو معاونین خانم ما انصافا دلسوز و پیگیر هستند و برای اولین بار با انتصاب مدیر کل زن در گیلان یک وزارتخانه یک خانم را برای مسئولیت دو بخش ورزش وجوانان منصوب کرد.

وی همچنین توصیه های روحانی رییس جمهوری مبنی بر استفاده از مدیران جوان را مورد توجه قرار داد و افزود: هم اکنون ۹ مدیر از مدیران کل ورزش وجوانان زیر چهل سال هستند. نسل مدیران در ورزش در حال تغییر هستند و این موضوع در دستور کار وزارتخانه قرار دارد. تا پایان هفته آینده مدیران ورزشی که موضوع بازنشستگی شامل حال شان می شود مورد تکریم قرار می گیرند و مدیران جوانان جایگزین آنها خواهد شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه