فرمانده یگان‌های ویژه ناجا مطرح کرد

بهسازی مسیر زوار در مرز مهران، اقدام جدید یگان ویژه/ تراکم شدید زوار در گیت‌های مهران

فرمانده یگان‌های ویژه نیروی انتظامی به بارش باران شدید در شب گذشته پرداخت و گفت: متأسفانه با بارش شدید باران مسیر زوار دچار گل و لای شد که مأموران ویژه دست به کار شده و مسیر را با ماسه و سیمان بهسازی کردند.

بهسازی مسیر زوار در مرز مهران، اقدام جدید یگان ویژه/ تراکم شدید زوار در گیت‌های مهران

به گزارش ۸دی، سردار حسن کرمی فرمانده یگان‌های ویژه نیروی انتظامی، به بارش باران شدید در شب گذشته در مرز مهران پرداخت و اظهار داشت: متأسفانه با بارش شدید باران شاهد جمع شدگی آب در معابر و ایجاد گل و لای فراوان در مسیر زائران اربعین حسینی شدیم.

فرمانده یگان‌های ویژه نیروی انتظامی تصریح کرد: مأموران یگان ویژه نیروی انتظامی برای تسهیل در تردد زائران دست به کار شده و با تجهیزات خود اقدام به هموار کردن راه کردند؛ یعنی مسیر را با ماسه و سیمان هموار کرده تا گل و لای به پای زائران نچسبد.

وی در پاسخ به دیگر پرسش فارس در خصوص وضعیت تردد زوار از گیت‌های مرز مهران، گفت: تراکم شدید زوار در مرز مهران را شاهدیم؛ مأموران یگان ویژه در کنترل لایه‌ای زوار بدون اندک ثانیه‌ای درنگ مشغول خدمتگزاری بوده و زائران بعد از کنترل مدارک به سرعت از مرز خارج می‌شوند.

سردار کرمی از همکاری خوب زوار با پلیس تشکر کرد و گفت: مأموران یگان ویژه در ارائه خدمت به زوار اربعین حسینی لحظه‌ای دریغ نکرده و عاشقانه مشغول خدمتگزاری به مردم هستند.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه