۴۵۱ ماموریت پزشکی اورژانس گیلان

در ۲۴ ساعت گذشته اورژانس گیلان ۴۵۱ ماموریت پزشکی داشته است.

۴۵۱ ماموریت پزشکی اورژانس گیلان

به گزارش ۸دی، پیمان اسدی رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت:در شبانه روز گذشته ۴۵۱ ماموریت پزشکی داشتیم که از این تعداد ۴۰۰ موردآن غیر تصادفی و ۵۱ مورد تصادفی بوده است.
وی افزود: از ۱۳۹ مورد بیمار بستری شده در بیمارستان‌ها، بیشترین مورد مربوط به بیماران قلبی، سقوط و بیماری‌های تنفسی بوده است.
رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: ماموریت‌های انجام شده از آغاز سال تا آخرمهر ۵۳ هزار و ۸۵۵ مورد بوده است که نسبت به پارسال یک درصد افزایش داشته است.
پیمان اسدی افزود: همچنین در این مدت ۱۶ هزار و ۲۱۹ مورد تصادفی بوده که نسبت به مدت مشابه پارسال ۸ و ۸ دهم درصد افزایش داشته است وهمچنین موارد غیر تصادفی نیز ۳۷ هزار و ۶۳۶ مورد بوده است که نسبت به مدت مشابه پارسال یک و ۹ دهم درصد کاهش داشته است.
وی گفت: ۳۲ هزار و ۹۰ مورد بستری و در این مدت نیز ۶ مورد اهدا عضو داشتیم.
رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه ۷۲۴ مورد امداد رسانی برای زائران آذربایجانی انجام شده است تصریح کرد: پایگاه‌های اورژانس در ۷ شهرستان مسیر راه زائران اربعین حسینی آماده باش هستند و زائران در صورت بروز هر گونه مشکل با شماره ۱۱۵ تماس بگیرند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه