رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان:

جو حاکم در مجلس به نفع چهار وزیر پیشنهادی است/ رأی اعتماد شریعتمداری با آرای ضعیف

رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان با اشاره به اینکه جو حاکم در مجلس به نفع چهار وزیر پیشنهادی است گفت: «محمد شریعتمداری» وزیر پیشنهادی رئیس‌جمهور برای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با رأی ضعیف نمایندگان مجلس دوباره به کابینه دولت برمی‌گردد.

جو حاکم در مجلس به نفع چهار وزیر پیشنهادی است/ رأی اعتماد شریعتمداری با آرای ضعیف

به گزارش ۸دی ولی داداشی اظهار کرد: «محمد اسلامی» برای تصدی وزارت راه و شهرسازی، «فرهاد دژپسند» برای تصدی وزارت امور اقتصادی و دارایی، «رضا رحمانی» برای تصدی وزارت صنعت، معدن و تجارت و «محمد شریعتمداری» برای تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از سوی رئیس‌جمهور به مجلس معرفی شده‌اند.

وی جو حاکم در مجلس شورای اسلامی را تقریباً به نفع چهار وزیر پیشنهادی رئیس‌جمهور ارزیابی کرد و افزود: طبق پیش‌بینی‌های صورت گرفته سه وزیر راه و شهرسازی، امور اقتصادی و دارایی و صنعت، معدن و تجارت با رأی حداکثری و وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز با رأی ضعیف نمایندگان مجلس به جمع اعضای کابینه دولت یازدهم راه پیدا می‌کنند.

رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان جابه‌جایی در چهار وزارتخانه راه‌وشهرسازی، امور اقتصادی و دارایی، صنعت، معدن و تجارت و تعاون، کار و رفاه اجتماعی را در پی بروز مشکلات اقتصادی و معیشتی در زندگی مردم دانست و گفت: امیدواریم با این جابه‌جایی‌ها و رأی اعتمادی که نمایندگان مجلس به چهار وزیر پیشنهادی رئیس‌جمهور می‌دهند بخش عمده‌ای از مشکلات مردم برطرف شود.

به گفته نماینده مردم شهرستان آستارا در مجلس شورای اسلامی طبق آخرین برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته چهار وزیر پیشنهادی رئیس‌جمهور روز شنبه پنج آبان ماه جاری جهت اخذ رأی اعتماد از نمایندگان مردم در بهارستان حضور پیدا می‌کنند و شخص رئیس‌جمهور نیز جهت دفاع از وزرای پیشنهادی خود باید در مجلس حضورداشته باشد.
پیش‌از‌این «محمد شریعتمداری» وزیر صنعت، معدن و تجارت، «عباس آخوندی» وزیر راه و شهرسازی، «علی ربیعی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و «مسعود کرباسچیان» وزیر امور اقتصادی و دارایی دولت یازدهم بودند که «ربیعی» و «کرباسچیان» در شهریور سال ۹۷ مورد استیضاح نمایندگان مجلس قرار گرفتند و «شریعتمداری» و «آخوندی» نیز اخیراً متن استعفای خود را تسلیم رئیس‌جمهور کرده‌اند.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه