در گفتگو با 8دی مطرح شد:

واکنش نماینده انزلی به ۴وزیر پیشنهادی روحانی/ مهار مافیا در وزارت صنعت کار سختی است/ سوابق ناموفق وزیر پیشنهادی اقتصاد و دارایی

نماینده مردم انزلی در مجلس وزارت صنعت، معدن و تجارت را وزارت خانه ای عریض و طویل دانست و گفت: مدیریت این وزارت خانه با وجود مافیا در بخش فولاد، خودرو و واردات کار سختی است.

واکنش نماینده انزلی به ۴وزیر پیشنهادی روحانی/ مهار مافیا در وزارت صنعت کار سختی است/ سوابق ناموفق وزیر پیشنهادی اقتصاد و دارایی

حسن خسته بند در گفت و گو با خبرنگار ۸دی در واکنش به معرفی ۴ وزیر پیشنهادی رییس جمهور، اظهار کرد: به نظر می آید که وزرای معرفی شده تقریبا همه موجودی که دارند هست و بقیه کسانی که در بین مسؤلان مطرح بودند قدو قواره شان به اینها نمی رسید و فاصله داشتند در واقع وزرای پیشنهادی نسبت به افرادی که مطرح بودند بهتر اند.

 

 

وی افزود: احتمالا رحمانی به عنوان وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت از مجلس رأی اعتماد خوبی می آورد زیرا سابقه خوبی دارد و چند دوره هم رییس کمیسیون صنایع بوده است.

 

نماینده مردم انزلی در مجلس وزارت صنعت، معدن و تجارت را وزارت خانه ای عریض و طویل دانست و اضافه کرد: مدیریت این وزارت خانه با وجود مافیا در بخش فولاد، خودرو و واردات کار سختی است و و مهار کردنشان فوق العاده مشکل است.

 

خسته بند با اشاره به معرفی آقای شریعتمداری با وجود استعفا از وزارت صنعت و معدن به عنوان وزیر پیشنهادی کار و رفاه اجتماعی، گفت: در دوره ششم که بنده باز نماینده مجلس بودم ایشان وزیر بازرگانی موفقی بود، شریعتمداری آدم دست پاک و مورد اعتماد مسؤلان و دستگاه های کشور است و در کارش هم موفق بود.

 

نماینده مردم انزلی در مجلس تأکید کرد: سونامی که به وجود آمد و وزارت صنعت، معدن و تجارت ادغام شد ایشان را ناکارآمد کرد، شریعتمداری می تواند در وزارت تعاون و کارو رفاه اجتماعی موفق باشد و در کار اجرایی قوی است.

 

خسته بند افزود: محمد اسلامی به عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی احتمال ۶۰به ۴۰ رأی اعتماد از نمایندگان می گیرد و ممکن است رأی بیاورد.

 

نماینده مردم انزلی در مجلس با بیان اینکه دژپسند به عنوان ووزیر پیشنهادی اقتصاد و دارایی معرفی شده است، تصریح کرد: ایشان در سوابق خود مدیر موفقی نبوده است و عملکرد خوبی هم نداشته است و اینکه در این وزارت خانه بتواند موفق باشد امیدواریم که موفق باشد.

 

خسته بند تصریح کرد: به عنوان معاون نوبخت در سازمان مدیریت و برنامه ریزی عملکرد موفقی نداشته و قابل قبول نبوده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه