نماینده مردم رشت در گفتگو با 8دی:

شاهد بحث های عجیب و غریبی در شورا هستیم/ فرماندار نباید از دور نظاره گر مشکلات انتخاب شهردار رشت باشد

نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه شاهد بحث های عجیب و غریبی در شورا هستیم، گفت: فرماندار نباید از دور نظاره گر مشکلات انتخاب شهردار رشت باشند.

شاهد بحث های عجیب و غریبی در شورا هستیم/ فرماندار نباید از دور نظاره گر مشکلات انتخاب شهردار رشت باشد

جبار کوچکی نژاد در گفت و  گو با خبرنگار ۸دی در واکنش به حواشی انتخاب شهردار رشت، اظهار کرد: انتخاب شهردار یک وظیفه داخلی شورا است و بنده خیلی تعجب می کنم از مشکلاتی که در شورای چهارم شهر رشت شکل گرفته است.

وی افزود: شاهد بحث های عجیب و غریبی در شورا هستیم و نمی توانند شهردار انتخاب کنند و شهر را معطل کرده اند.

نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه اعضای شورا باید بنشینند و با هم تفاهم کنند و این مشکل را سریع حل کنند، گفت: مردم از این ها نمی گذرند زیرا  این ها را انتخاب کرده اند که در شورا بنشینند و اجماعی کار کنند و به هم کمک کنند نه اینکه علیه هم مقابله به مثل کنند.

کوچکی نژاد با تأکید بر اینکه ما هم نگران آینده شهر هستیم، گفت: شورا باید خیلی سریع یک شهردار توانمند را انتخاب کند و مسیر توسعه شهر را سریعا پیگیری کند.

وی با بیان اینکه فرماندار و استاندار  در این جور مواقع باید جلسات مشترک تشکیل دهند و خودشان حضور پیدا کرده و مشکل را حل کنند، گفت: استاندار و فرماندار نباید از دور نظاره گر مشکلات انتخاب شهردار رشت باشند این کار خوب نیست زیرا مردم به شدت گله مند اند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه