‍ بازدید فرمانده سپاه قدس گیلان از پل تخریب شده کیازنیک در املش + تصاویر

فرمانده سپاه قدس گیلان از پل کیازنیک املش که در سیل اخیر تخریب شد بازدید کرد و از نزدیک در جریان ساخت پل موقت جدید قرار گرفت.

‍ بازدید فرمانده سپاه قدس گیلان از پل تخریب شده کیازنیک در املش + تصاویر

به گزارش ۸دی، سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان به همراه معاون هماهنگ کننده سپاه قدس و فرمانده سپاه ناحیه املش و برخی از مسئولین این شهرستان از پل کیازنیک که در سیل اخیر تخریب شد بازدید کردند و از نزدیک در جریان ساخت پل موقت جدید قرار گرفتند.

سردار محمد عبدالله پور در حاشیه این بازدید با بیان اینکه مرتفع کردن مشکلات مردم باید از اولویت کارهای ما باشد، گفت: باید همه ما به فکر مردم باشیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان در ادامه پیگیر مشکلات ساخت پل شد و افزود: همه دستگاه ها و مسئولین باید با هم همکاری کنیم تا از بحران های این چنینی خارج شویم.

بنابر این گزارش در این بازدید مقرر شد تا اداره برق شهرستان املش حداکثر تا روز پنجشنبه نسبت به تأمین روشنایی اطراف پل اقدام کند، همچنین پیگیری لازم جهت تهیه لوله های بتنی برای افزایش طول پل موجود از طریق استانداری انجام شود.

فرمانده سپاه قدس گیلان همچنین از پل های کهلستان و دادقانسرا نیز بازدید کرد که در پی این بازدید مقرر شد مهندسی تیپ با استفاده از کارشناسان نسبت به برآورد هزینه ۲ پل کهلستان و دادقانسرا اقدام و نتیجه را جهت صدور دستورات لازم به استان ارسال نماید.

همچنین یک دستگاه بولدوزر سپاه در روزهای آتی به مجموعه اداره راه شهرستان املش برای ترمیم و نگهداری پل های منطقه کمک می کند و یک دستگاه دیگر نیز تا هفته های آینده به این مجموعه ملحق می شود.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه