آمادگی سپاه برای فراهم کردن زیرساخت موکب‌ها

جانشین فرمانده‌کل سپاه با اشاره به روند مطلوب تردد زائران در مرز مهران، با اشاره به طوفان مهران و وارد شدن خسارت به موکب‌های پایانه مرزی، گفت: سپاه این آمادگی را دارد برای موکب‌های خدمات‌رسان سیلو ایجاد کند.

آمادگی سپاه برای فراهم کردن زیرساخت موکب‌ها

به گزارش هشت دی،سردار «سلامی» در جلسه ستاد اربعین در پایانه مرزی مهران، اظهار کرد: خوشبختانه روند تردد زوار در پایانه مرزی مهران به خوبی برقرار است و هیچ گونه مشکلی در این زمینه وجود ندارد و همکاری و همدلی همه مسئولان برای تسهیل در تردد زوار ستودنی است.

وی با اشاره به این‌که کنگره بزرگ اربعین طی چند سال گذشته روند رو به رشدی داشته است، گفت: در بحث مسائل امنیتی همه چیز در مرز مهران تحت کنترل است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد اما باید یک طرح جامع برای اربعین در بخش‌های مختلف برای خدمات‌رسانی به زوار اربعین باید در این منطقه اجرا و نقاط قوت و ضعف مرز شناسایی شود و برای سال‌های بعد مسئولان از تجربیات سال‌های گذشته برای خدمات‌رسانی بهتر و تسهیل در تردد استفاده کنند.

سلامی با اشاره به طوفان مهران و وارد شدن خسارت به موکب‌های پایانه مرزی، یادآور شد: سپاه این آمادگی را دارد برای موکب‌های خدمات‌رسان سیلو ایجاد کند.

وی افزود: مسئولان زمینه خدمات‌رسانی بیشتر به مردم در پایانه مرزی و موکب‌ها را فراهم کنند و در این زمینه سپاه هم همکاری و کمک خواهد کرد.

منبع: ایسنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه