برگزاری یوم‌الله ۱۳ آبان در ۵۳ نقطه گیلان/ ضرغامی سخنران مراسم ۱۳ آبان در رشت

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان از برگزاری یوم الله ۱۳ آبان در ۵۳ نقطه گیلان خبر داد.

برگزاری یوم‌الله ۱۳ آبان در ۵۳ نقطه گیلان/ ضرغامی سخنران مراسم ۱۳ آبان در رشت

به گزارش ۸دی، حجت الاسلام مجتبی اشجری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اقدام انقلابی مجلس سوم در نامگذاری یوم‌الله ۱۳ آبان به عنوان «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی»، اظهار کرد: نقش دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی به ویژه صدا و سیما و سایر رسانه‌ها در معرفی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اهمیت بسیاری دارد.

وی با بیان اینکه برخی گمان می‌کنند که راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان مختص دانش آموزان یا دانشجویان است، تصریح کرد: این روز بزرگ متعلق به همه آحاد و اقشار ملت است که قطعا در کنار دانش آموزان و دانشجویان در صحنه حاضر خواهند شد.

حجت الاسلام والمسلمین اشجری با بیان اینکه نسل جوان همواره در مناسبت‌های انقلاب اسلامی حضور داشته و درخشیده است، عنوان کرد: با توجه به جسارت رئیس جمهور ابله آمریکا در حق مردم بزرگ، فهیم و انقلابی کشورمان، راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان سال‌جاری که مصادف با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان از برگزاری برنامه‌های ستاد بزرگداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی این استان در بازۀ زمانی ۱۰ روزه سوم لغایت ۱۳ آبان خبر داد و افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی برای زمینه‌سازی مناسب حضور گسترده و پرشور مردم در برنامه‌های مختلف به ویژه راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در چله انقلاب اهتمام ویژه داشته باشند.

وی از سخنرانی مهندس عزت‌الله ضرغامی (عضو شورای عالی فضای مجازی) در مراسم راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان شهر رشت خبر داد و گفت: راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان سال‌جاری در ۵۳ نقطه استان برگزار می‌شود که در شهر رشت راس ساعت ۹ صبح از مبادی چهارگانه زیر به سمت میدان شهدای ذهاب (شهرداری) انجام خواهد شد:

مسیر شماره یک: سپاه پاسداران، میدان فرهنگ، چهارراه قدس، خیابان امام خمینی(ره) و میدان  شهدای  ذهاب

مسیر شماره دو: ورزشگاه شهید عضدی، خیابان حافظ، چهارراه قدس، خیابان ‌امام خمینی ومیدان شهدای‌ ذهاب

مسیر شماره سه: میدان شهید انصاری، خیابان تختی، خیابان شریعتی و میدان شهدای ذهاب

مسیر شماره چهار: بقعه متبرکه دانای علی، خیابان طالقانی، میدان سیدجمال الدین اسدآبادی (سبزمیدان) و میدان شهدای ذهاب.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه