از برگ برنده پرسپولیس مقابل السد رونمایی شد + عکس

محرومیت دروازه بان اصلی السد می تواند به قیمت از دست دادن فینال برای این تیم تمام شود.

از برگ برنده پرسپولیس مقابل السد رونمایی شد + عکس

به گزارش هشت دی، کمتر از ۲۴ ساعت دیگر دو تیم پرسپولیس و السد در ورزشگاه آزادی برگزار کننده دیدار برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا هستند.

شاگردان برانکو ایوانکوویچ با توجه به پیروزی در دیدار رفت امید زیادی به حضور در فینال دارند و در همین راستا آن ها روی حضور حداکثری هواداران خود در ورزشگاه آزادی نیز حساب ویژه ای باز کرده اند.

اما به غیر از تماشگران قرمزپوش و انگیزه های حضور در فینال، پرسپولیسی ها یک برگ برنده دیگر نیز در دیدار با السد در اختیار دارند، با توجه به محرومیت گلر ملی پوش نماینده قطر در بازی فردا پریرا مجبور است از بین مشعل برشام و جهاد محمد یکی را درون دروازه قرار دهد.

برشام
برشام

هواداران ایرانی به خوبی برشام را می شناسند، گلر جوانی که آن اشتباه مهلک را در دیدار با استقلال انجام داد و نشان داد که جو ورزشگاه آزادی روی او تاثیر گذار است، با توجه به دیدار های گذشته السد به نظر می رسد که گزینه اول سفید پوشان در  بازی فردا همین برشام است و مهاجمان پرسپولیس می توانند با پرس از بالا روی اشتباهات این دروازه بان حساب ویژه ای باز کنند، البته در صورت حضور جهاد محمد هم شرایط چندان تغییر نمی کند چرا که این گلر هم تجربه چندانی برای حضور در دیدار های بزرگ را ندارد.

منبع: ورزش11

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه