با برکناری پورغلامی ؛

احمدزاده سرمربی ملوان شد/ بازگشت نوری و زارع به انزلی

فرهاد پورغلامی از سرمربی گری ملوان برکنار شد .

احمدزاده سرمربی ملوان شد/ بازگشت نوری و زارع به انزلی

به گزارش ۸دی؛   پس از جلسه فوق العاده ظهر یکشنبه هیات مدیره باشگاه ملوان با درخواست مالک باشگاه ملوان موافقت گردید و فرهاد پورغلامی از سرمربی گری ملوان برکنار شد . پس از برگزاری این جلسه مدیرعامل باشگاه از پژمان نوری و مازیار زارع دعوت کرد تا تمرین ملوان پیش از دیدار فردا با فجرسپاسی را بر عهده بگیرند تا سرمربی تیم پس از بازی معرفی گردد .

گفتنی است با تصمیم مالک باشگاه و تایید هیات مدیره ، محمد احمدزاده سرمربی سابق ملوان پس از دیدار ملوان و فجرسپاسی مجدداً سکان هدایت قوهای سپید را به دست خواهد گرفت و از جواد گروهی پیشکسوت باشگاه ملوان ، ایمان عالمی کمک مربی امیر قلعه نوعی و محمد مایلی کهن در ملوان و همچنین مهدی حسنی مقدم به همراه مازیار زارع به عنوان اعضای کادرفنی وی یاد می شود و علی حسنی صفت نیز کار خود به عنوان مربی دروازه بان ها را ادامه خواهد داد .

همچنین جلسه هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی ملوان بندرانزلی در روز شنبه مورخه ۹۷/۷/۲۸ با حضور اعضای محترم هیئت مدیره تشکیل و پس از چند ساعت بحث و تبادل نظر و با اصرار و پیشنهاد مدیرعامل و مالک ۷۰ درصد سهام باشگاه ملوان مبنی بر تغییر کادر فنی و همچنین با قبول هرگونه مسئولیت از جانب مدیرعامل و نماینده تام‌الاختیار مالک باشگاه، در نهایت هیئت مدیره باشگاه ملوان برای برون رفت از این چالش و حل مشکل تیم، با پیشنهاد مدیرعامل و نماینده تام‌الاختیار ۷۰ درصد از سهام باشگاه ملوان موافقت نمودند.

این مصوبه درحالی صورت گرفته است که مدیرعامل باشگاه پیش از این تهدید به کناره گیری کرده بود. مطابق این بیانیه، فرهاد پورغلامى رسماً از هدایت تیم ملوان بندر انزلی برکنار شد.

همچنین با حضور میلاد رفیع‌نیا مدیرعامل باشگاه، پژمان نورى و مازیار زارع به ملوان بازگشتند و از امروز در تمرینات این تیم حاضر شدند ومحمدرضا بدیعی فر به دلیل مشکلات خانوادگی از حضور در هیات مدیره ملوان استعفا داد. در این خصوص هم مازیار زارع اعلام داشته که پس از خداحافظی قصد بازی کردن ندارد و به احتمال زیاد وی نیز یکی از دستیاران احمدزاده خواهد بود .

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه