ناگفته های عضو شورای شهر رشت در آستانه انتخاب شهردار/ شهرداری و شورا به حیاط خلوتی برای بده بستان های غیرقانونی تبدیل شده است

عضو شورای شهر رشت، گفت: شهرداری و شورا به حیاط خلوت برخی برای رسیدن به منافع مالی،اقتصادی و سیاسی و همچنین بده بستان های غیرقانونی تبدیل شده که البته بنده در وقت مقتضی به شرح ماوقع خواهم پرداخت.

ناگفته های عضو شورای شهر رشت در آستانه انتخاب شهردار/ شهرداری و شورا به حیاط خلوتی برای بده بستان های غیرقانونی تبدیل شده است

به گزارش ۸دی، حجت جذب عضو شورای شهر رشت با انتشار متنی در «خبرراست»، ناگفته های جنجالی را در پیرامون وضعیت شهرداری رشت در آستانه انتخاب شهردار منتشر کرده است.

متن کامل عضو شورای شهر رشت به شرح ذیل است:

این روزها به بهانه انتخاب شهردار متاسفانه زمینه ای فراهم شد که افراد سودجو با استفاده از برخی رسانه ها به دنبال کسبی نامشروع باشند که البته نقش بعضی سازمانها و افراد غیرسازمانی در هدایت و خط دهی آنها بی تاثیر نبود.

 

** شهرداری و شورا به حیاط خلوتی برای بده بستان های غیرقانونی تبدیل شده است

شهرداری و شورا به حیاط خلوت برخی برای رسیدن به منافع مالی،اقتصادی و سیاسی و همچنین بده بستان های غیرقانونی تبدیل شده که البته بنده در وقت مقتضی به شرح ماوقع خواهم پرداخت.

تاکنون نخواستم در رسانه ای به شرح این موضوعات بپردازم،صرفا به این جهت که مخالف پمپاژ ناامیدی و یاس در جامعه هستم ولی از مراجع قانونی و ذی ربط پیگیر این تخلفات و این بی قانونی ها بوده‌ام.

اکنون با توجه به شرایط موجود و فضای آلوده به دلیل استفاده نامشروع برخی‌ها از فضای رسانه که به عنوان بلندگوی دروغ پردازی به جهت تشویش اذهان عمومی تبدیل شده است بنده به بیان پاره ای از موضوعات و بی اخلاقی ها خواهم پرداخت.

چگونه شهرداری به یک بنگاه بی اخلاقی مالی تبدیل شده است؟ وضعیت تهاترها در شهرداری که بعضی ها از هر دو طرف وجه دریافت می کنند چه زمانی باید اصلاح شود؟ تهاترهای خودبه‌خودی چگونه در این سیستم بوجود آمده؟ درصد گرفتن در نقد کردن چک ها از چه زمانی باب شده؟ پاداش هایی که برای برخی مدیران به صورت نجومی در نظر گرفته شده که اگر برایتان بگویم قابل باور نیست و جالب اینکه پرسنل زحمت کش را لایق این پاداش ها نمی دانند. چه کسانی دفاتر فنی در بیرون از شهرداری تاسیس کرده اند و مردم را به سوی آن دفاتر دعوت می کنند و چرا برای برخی مدیران رقم های عجیب و غریب دریافتی برخی رسانه ها و حتی کانال های تلگرامی دغدغه نیست و نمی پرسند چرا این مبالغ باید از بیت المال پرداخت گردد؟

** مبلغ بسیاری از پروژه ها ۴۰ تا ۷۰ درصد غیرواقعی است

مبلغ بسیاری از پروژه ها ۴۰ تا ۷۰ درصد غیرواقعی است. تأخیر و تادیه هایی که از شکایات به چندین میلیون تومان می رسد به پای کیست؟ برخی از مبالغ پروژه ها پرداخت شده در صورتی که پروژه حتی شروع نشده و زمین هایی که معامله شده و کارشناسی آنها غیرواقعی بوده…

چرا خط پروژه میدان امام علی بدون در نظر گرفتن طرح تفصیلی و دریافت مجوز ماده ی ۵ به یکباره تغییر پیدا کرد؟ یا داستان بی آر تی چیست؟  و یا فاجعه ای که در هزینه پیاده راه فرهنگی اتفاق افتاده را چه کسی بررسی میکند؟  مدیرانی که دغدغه میدانند که در مبایعه نامه ها چه اتفاقی افتاده است کجا هستند؟ رسانه هایی که امروز باید حساس می شدند و احساس مسئولیت می کردند و دغدغه مردم را می گفتند با یک چرخش به ظاهر قهرمانانه از جریان هایی حمایت می کنند که مهر بی اخلاقی بر پیشانی آنها نقش بر بسته است.

** کارگران زحمت کش شهرداری رشت با وضعیت معیشتی سخت در حال نابودی هستند

البته عاقلان و آگاهان دلیل همه ی این بی اخلاقی ها را می دانند و مطمئنا ماه پشت ابر نمی ماند. بنده بارها گفته ام کارگران زحمت کش در شهرداری رشت با عناوین شغلی رفت و روب ، نگهبان، بازرس، سد معبر، پیش خدمت، رانندگان پایه یک اتوبوس و … در وضعیت معیشتی سخت و در حال نابودی هستند.

تعطیل کاری بسیاری از آنها عادی محاسبه می شود. اضافه کار آنها پرداخت نمی گردد. بیمه آنها محاسبه نمی گردد. پول آموزش از حقوقشان کم می گردد اما آموزش نمیبینند. هزینه لباس از آنها گرفته می شود ولی لباس دریافت نمی کنند. عنوانهای  شغلی آنها واقعی نیست. تسویه حساب های سفید امضا از آنها گرفته می شود. این کارگران زندگی شان دچار چالش است و مظلوم هستند.

** چرا صدای کسی در نمی آید

چرا صدای کسی در نمی آید و کسی به آنها نمی پردازد و همچنین حمایتی نمی شوند و صدایشان سانسور می گردد؟

بله حجت جذب به کسی به عنوان شهردار رای خواهد داد که معامله گر نباشد، شهر رشت و مردمش را دوست داشته باشد، از بدنه شهرداری باشد و تک تک مشکلات آنها را بفهمد، به آنها عشق بورزد و در مقابل خیانت و رانت خواری تاب ایستادگی داشته باشد و وفادار به آرمانهای امام، رهبری و نظام باشد و بتواند با سرعت و با کمک مدیران دلسوز منشا تحول در شهر عزیزمان رشت باشد.

و نیز متاسفم که برخی حوزه های نظارتی بی اخلاقی ها و نشر اکاذیب و تشویش افکار عمومی توسط بعضی‌ها را نادیده می گیرند.

بنده معتقدم اکنون زمان سکوت نیست که هر کس اگر سکوت کند به آرمان های امام، رهبری و نظام خیانت کرده است.

در مقطعی که دشمن به دنبال مایوس کردن مردم است هر سازمان و هر شخصی در هر جایگاهی اگر در مقابل بی اخلاقی سکوت کند آب در آسیا دشمن ریخته است و بداند که باید نتیجه عمل خود را به سختی تاوان دهد که وعده خدا حق است.

وَالْعَاقِبَهُ لِلْمُتَّقِینَ

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه