امروز آخرین مهلت ثبت نام جشنواره دانشجویان نمونه

مهلت ثبت نام بیست و هفتمین دوره جشنواره دانشجوی نمونه که از دهم مهر ماه آغازشده بود، با احتساب مهلت تمدید شده امروز ۳۰ مهر پایان می‌پذیرد.

امروز آخرین مهلت ثبت نام جشنواره دانشجویان نمونه

به گزارش هشت دی،تمام دانشجویان متقاضی دانشگاه‌های دولتی، غیر انتفاعی و پژوهشگاه‌های تابعه وزارت علوم همچنین دانشگاه‌های پیام نور و فرهنگیان می‌توانند تا آخر وقت امروز با مراجعه به سایت portal.saorg.ir نسبت به ثبت نام در این جشنواره اقدام کنند.

در بیست و ششمین دوره جشنواره دانشجوی نمونه که اسفند ماه سال گذشته برگزار شد، تعداد ۴۳۵۲ نفر در مرحله اولیه ثبت نام کردند که از این بین ۱۴۳۹ درخواست ثبت نهایی شده و جمعا ۲۲۰ نفر در مرحله دانشگاهی به دبیرخانه مرکزی معرفی شدند که ۹۲ نفر آنها دانشجویان وزارت علوم و ۱۲۸ نفر دانشجویان وزارت بهداشت بودند و در نهایت ۴۰ نفر به عنوان برگزیدگان مرحله کشوری در اسفندماه سال گذشته با حضور معاون اول رییس‌جمهور مورد تقدیر قرار گرفتند.

در این دوره از جشنواره که بیست و هفتمین دوره رقابت میان متقاضیان این جشنواره است، همانند سال‌های گذشته تمام مراحل ثبت نام و مرحله داوری دانشگاهی و داوری مرحله کشوری در سامانه الکترونیکی انجام می‌پذیرد، فرایند داوری جشنواره دانشجوی نمونه در دو مرحله دانشگاهی و کشوری برگزار می‌شود.

در واقع نخست دانشجویان در سطح دانشگاه به رقابت می‌پردازند و آن دسته از دانشجویانی که برترین امتیازات را بر اساس آیین‌نامه و صرف نظر از حد نصاب‌های آن کسب کرده‌اند، به عنوان برگزیدگان دانشگاهی مورد تقدیر دانشگاه قرار می‌گیرند و آن تعداد از متقاضیان که شرایط معرفی به مرحله دوم را کسب کرده‌اند به دبیرخانه مرکزی معرفی می‌شوند.

جشنواره دانشجوی نمونه در سطح دانشگاه‌های تابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در پنج گروه علوم انسانی، فنی و مهندسی، علوم پایه، کشاورزی و دامپزشکی و هنر در مقاطع مختلف برگزار می‌شود که پس از ارزیابی داوران کشوری در نهایت دانشجویان نمونه کشوری انتخاب و معرفی می‌شوند.

منبع: ایسنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه