طهرانچی خبر داد

توافق برای ادامه تحصیل بخشی از دانشجویان انصرافی

سرپرست دانشگاه آزاد گفت: دانشجویان تازه‌وارد که جهت ثبت‌نام در رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی از دانشگاه‌های دولتی انصراف داده‌ بودند می‌توانند در دانشگاه‌ مبدا ادامه تحصیل دهند.

توافق برای ادامه تحصیل بخشی از دانشجویان انصرافی

به گزارش هشت دی،محمدمهدی طهرانچی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی توضیحاتی درباره آخرین تصمیمات، مرتبط با حل مشکل دانشجویان تازه‌وارد در رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی که از سایر دانشگاه‌ها برای ثبت‌نام در دانشگاه آزاد انصراف داده‌اند، اما پس از ثبت نام در مرحله تکمیل ظرفیت دانشگاه‌های آزاد از خبر عدم پذیرش خود در این دانشگاه مطلع شدند ارائه کرد.

وی توضیح داد: براساس رایزنی‌های انجام شده با وزارتخانه‌های علوم و بهداشت، دانشجویان تازه وارد به دانشگاه آزاد که ـ به منظور ثبت نام در رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی این دانشگاه از دانشگاه‌های دولتی انصراف داده‌ بودند ـ اکنون می‌توانند در دانشگاه‌ مبدا خود به ادامه تحصیل بپردازند چراکه طی آخرین تصمیم انصراف آن‌ها در دانشگاه‌های مبدا یا همان دانشگاه‌های دولتی ملغی شده است.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی افزود: همچنین با سازمان نظام وظیفه صحبت شده تا دانشجویان مذکور هیچ مشکلی در زمینه سربازی و نظام وظیفه نداشته باشند.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه