برد داماش و چوکا در لیگ دو

داماش گیلان و چوکای تالش در هفته هفتم رقابت‌های لیگ دسته دوم مقابل رقیبان خود به برتری دست‌یافت.

برد داماش و چوکا در لیگ دو

به گزارش ۸دی، هفته هفتم رقابت‌های لیگ دسته دوم در گروه الف این رقابت‌ها با برگزاری پنج مسابقه خاتمه یافت.

تیم فوتبال داماش گیلان از ساعت ۱۵ در ورزشگاه شهدای قدس همدان با ترکیب جاسم یاسرالهایی، محمد مختاری، امید قربانی، میلاد پورمحسن، امیر تیزرو، محمد رستمی، میثم میرپسندیده، عباس کندل، سعید طالبی، میلاد پورصف شکن و علی آل کثیر به مصاف شهرداری همدان رفت.

داور: عنایت قوچ کانلو
کمک‌ها: محمد جمالی، رضا سید محمدی و غلامرضا قلیچ خانی
ناظر داوری: محمدحسین ابراهیمی

شاگردان سیامک فراهانی دیدار را هجومی آغاز کردند و درحالی‌که تنها چهار دقیقه از زمان مسابقه سپری شد توسط علی آل کثیر به گل دست‌یافتند، پس‌ازاین گل دو تیم به ارائه یک بازی هجومی روی‌ آوردند ولی هیچ‌یک موفق به گلزنی نشدند و درنهایت داماش گیلان با نتیجه یک بر صفر مقابل میزبان خود به برتری دست‌یافت.

چوکا دیگر نماینده گیلان از ساعت ۱۵:۱۵ در ورزشگاه پوریای ولی تالش با ترکیب مصطفی زینعلی، صائب فرجی، هادی موسوی، میلاد جلالی، محمد نوروزی، محمدجعفری، علی مصطفایی، هادی سهرابی، میلاد مرادی، رضا اعتمادی و رضا بهمئی به مصاف فولاد نوین اهواز رفت.

شاگردان اصغر رسول‌زاده با حمایت هواداران پرشورشان در دقیقه هشت توسط میلاد مرادی به گل دست‌یافتند، پس‌ازاین گل چوکایی ها برشدت حملات خود افزودند، در اواسط نیمه نخست مسابقه، حسن حوری سرمربی فولاد نوین به دلیل درگیری با داور مسابقه از زمین بازی اخراج شد و بازی به تشنج کشیده شد، این دیدار پس از وقفه‌ای ۱۰ دقیقه‌ای مجدداً از سر گرفته شد.

درحالی‌که کم‌تر از پنج دقیقه از آغاز مجدد بازی سپری‌شده بود، تیم فوتبال چوکا توسط علی مصطفایی در دقیقه ۳۲ به گل دوم خود دست‌یافت و نیمه نخست مسابقه با دو گل به سود چوکا خاتمه یافت.

دو تیم در نیمه دوم بازی درگیرانِ ای از خود به نمایش گذاشتند ولی این فولادی‌ها بودند که در دقیقه ۵۴ توسط سجاد عباسی به گل نخست خود دست‌یافتند، این دیدار درنهایت با نتیجه دو بر یک به سود چوکا خاتمه یافت.

در پایان هفته هفتم رقابت‌های لیگ دسته دوم تیم فوتبال داماش گیلان با کسب ۱۰ امتیاز به مکان دوم و تیم فوتبال چوکا با همین تعداد امتیاز و به دلیل تفاضل گل کمتر به مکان چهارم جدول صعود کرد.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه