مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان - مجارستان

یخ‌کشی به مدال برنز نرسید

نماینده وزن ۶۱ کیلوگرم کشورمان با شکست در دیدار رده‌بندی رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان از کسب مدال برنز بازماند.

یخ‌کشی به مدال برنز نرسید

به گزارش هشت دی،مسابقات رده‌بندی و فینال اوزان ۶۱، ۷۴، ۸۶ و ۱۲۵ کیلوگرم رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان از ساعت ۱۹:۱۵ امشب در شهر بوداپست مجارستان آغاز شده است که محمدباقر یخ‌کشی نماینده وزن ۶۱ کیلوگرم کشورمان با شکست در دیدار رده‌بندی از کسب مدال برنز بازماند.

در وزن ۶۱ کیلوگرم محمدباقر یخ‌کشی با پیروزی مقابل حریفش در نخستین دیدارش در گروه شانس مجدد به مرحله رفت. در این وزن که ۲۳ نفر شرکت کرده‌اند، محمدباقر یخ‌کشی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم  عباس رحمان اُف، دارنده مدال برنز آسیا از ازبکستان را با نتیجه ۷ بر صفر شکست داد، اما در دور سوم در حالی که تا دقایق پایانی با نتیجه ۸ بر ۶ مقابل خولیس بونه رودریگوئز دارنده مدال برنز جهان از کوبا پیش بود در ثانیه‌های پایانی با نتیجه ۱۰ بر ۸ باخت که با توجه به حضور حریفش در فینال به شانس مجدد رفت.

وی در نخستین دیدارش در این مرحله با نتیجه ۱۰ بر صفر مقابل گویدا از رومانی به پیروزی رسید و راهی دیدار رده‌بندی شد. یخ‌کشیدر این مرحله با نتیجه ۱۳ بر ۲ مغلوب جوزف دانیل کولون از آمریکا شد و در نخستین حضور جهانی‌اش از کسب مدال برنز بازماند.

 تا دقایقی دیگر نیز حسن یزدانی و پرویز هادی به ترتیب در دیدارهای رده‌بندی اوزان ۸۶ و ۱۲۵ کیلوگرم برای کسب مدال برنز به میدان خواهند رفت.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه