زمان برگزاری جلسه رأی اعتماد به ۴ وزیر پیشنهادی مشخص شد

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی زمان دقیق جلسه بررسی رأی اعتماد به ۴ وزیر پیشنهادی را اعلام کرد.

زمان برگزاری جلسه رأی اعتماد به ۴ وزیر پیشنهادی مشخص شد

به گزارش ۸دی، علی‌اصغر یوسف‌نژاد عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به معرفی گزینه‌های دولت برای وزارتخانه‌های کار، “صمت”، اقتصاد و راه و شهرسازی از سوی دولت به مجلس، گفت: با توجه به اینکه مجلس هفته آینده، فقط در روزهای شنبه و یکشنبه(۵ و ۶ آبان) جلسه علنی دارد، جلسه رأی اعتماد به گزینه‌های پیشنهادی وزارتخانه‌های مذکور در روزهای شنبه و یکشنبه (۵ و ۶ مهر) برگزار می‌شود.

وی افزود: قرار است در روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده، وزرای پیشنهادی ۴ وزارتخانه مذکور در جلسه علنی پارلمان حضور یافته و برنامه‌ها و دیدگاه‌های خود را برای نمایندگان مجلس تشریح کنند.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس در پایان خاطرنشان کرد: طبق آیین‌نامه داخلی مجلس، نمایندگان حداکثر ۷ الی ۱۰ روز برای بررسی صلاحیت‌ها، دیدگاه‌‌ها و برنامه‌های وزرای پیشنهادی ۴ وزارتخانه فرصت دارند.

حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور محمد اسلامی، فرهاد دژپسند، محمد شریعتمداری و رضا رحمانی را به ترتیب به‌عنوان گزینه‌های پیشنهادی وزارتخانه‌های راه و شهرسازی، امور اقتصادی و دارایی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و صنعت، معدن و تجارت به مجلس شورای اسلامی معرفی کرده است.

منبع: تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه