نماینده انزلی در گفتگو با 8دی:

دولت در واکنش به بازداشت دیپلمات ایرانی اقدام متقابل انجام دهد/ وزارت خارجه ایران طبق معمول با گفتار درمانی جلو می رود

نماینده مردم انزلی در مجلس در واکنش به بازداشت دیپلمات ایرانی، گفت: دیپلمات ما کاری نکرده است و توطئه کاملا مشخص است اما چرا هیچ اقدام متقابلی از سوی وزارت خارجه ایران انجام نمی شود.

دولت در واکنش به بازداشت دیپلمات ایرانی اقدام متقابل انجام دهد/ وزارت خارجه ایران طبق معمول با گفتار درمانی جلو می رود

حسن خسته بند در گفت و گو با خبرنگار ۸دی با اشاره به گذشت بیش از ۱۰۰ روز از بازداشت اسدالله اسدی دیپلمات ایرانی، اظهار کرد: این رفتار در اصول دیپلماتیک باوجود ضوابط و قوانین موجود پذیرفته شدنی نیست.

وی افزود: تحت اطلاعاتی توسط موصاد و سیا و با همکاری منافقین پروژه ای تعریف کردند تا آن زمان که رییس جمهور به آمریکا سفرکرده بود این قضیه را تحت شعاع قرار دهند.

نماینده مردم انزلی در مجلس با بیان اینکه آمریکا هم در این قضیه شیطنت می کند، گفت: متأسفانه وزارت امور خارجه ما طبق معمول همیشه با گفتار درمانی جلو می رود.

خسته بند با بیان اینکه اکثر دیپلمات هایی که در کشور ما هستند مطمئن هستم که کار خیلی از آنها شغل شریف جاسوسی! برای کشورشان است، گفت: حتی برخی از این ها برای آمریکا و رژیم صهیونیستی اطلاعات جمع آوری می کنند و این ها قابل شناسایی هم هستند.

نماینده مردم انزلی در مجلس با بیان اینکه اگر چنین رفتاری با این دیپلمات ها در داخل ایران می شد کمپانی های تبلیغاتی این کشور ها تمام دنیا را علیه کشور ما می شوراندند، اضافه کرد: نمونه بارز آن جاسوسانی است که در کشور ما تحت عناوین اقتصادی، محیط زیست و امثالهم جاسوسیشان محرز است.

خسته بند تأکید کرد: به طور مثال در مورد جاسوسانی که در ایران در قالب تاجر و کارشناس محیط زیست و… اعتراف کردند همین کشورها علیه ما موضع گرفتند و بمباران تبلیغاتی راه انداختند و حقوق بشر و انواع اقسام را مطرح می کردند.

نماینده مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دیپلمات ما کاری نکرده است و توطئه کاملا مشخص است، بیان کرد: چرا هیچ موضع متقابلی از سوی وزارت خارجه ایران نمی شود.

خسته بند با بیان اینکه حداقل وزارت امورخارجه ایران باید برخورد متقابل بکند، اظهار کرد: چرا نباید برخورد متقابل شود؟! متأسفانه دولت ما در این بخش طبق معمول ضعف دارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه