معادله مجهول تمدید قرارداد کی‌ روش با فدراسیون فوتبال/ چرا تصویر قرارداد منتشر نمی‌شود؟

در حالی که کارلوس کی‌روش همچنان می‌گوید قراردادی با فدراسیون فوتبال ندارد مسئولان فدراسیون تاکید می‌کنند که این مربی پرتغالی قراردادش را تمدید کرده است.

معادله مجهول تمدید قرارداد کی‌ روش با فدراسیون فوتبال/ چرا تصویر قرارداد منتشر نمی‌شود؟

به گزارش ۸دی، در حالی که مسئولان فدراسیون فوتبال با قاطعیت از تمدید قرارداد کارلوس کی‌روش تا پایان جام ملت‌های ۲۰۱۹ آسیا خبر می‌دهند مصاحبه‌های کی‌روش و بعضی از رفتارهای معنی‌دار این مربی نشان می‌دهد که ظاهرا قراردادی به امضا نرسیده و کی‌روش به قول خودش تنها بر اساس یک قول و توافق شفاهی روی نیمکت تیم ملی ایران حضور دارد.

مربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران مرد زیرکی است و هیچ کاری را بدون قصد و منظور خاص انجام نمی‌دهد، مثل نشستن در کنار مهدی تاج در عکس یادگاری هفته گذشته آن هم با لباسی بدون لوگوی فدراسیون فوتبال. این واضح‌ترین پیام تصویری کی‌روش به افرادی است که هنوز پیرامون امضا شدن قرارداد یا نشدن آن تردید دارند آن هم در شرایطی که تمام اعضای تیم ملی با لباسی که لوگوی فدراسیون را داشت در عکس یادگاری تیمی حضور داشتند.

با این وجود مسئولان فدراسیون فوتبال از جمله رئیس فدراسیون و اعضای هیئت رئیسه همچنان تاکید می‌کنند که قرارداد کی‌روش به امضا رسیده و تمدید شده است. حال می‌توان پرسید این قرارداد چه زمانی و کجا به امضا رسیده است؟ چرا خبر رسمی از آن منتشر نشده و تنها مهدی تاج به صورت شفاهی این خبر را اعلام کرد؟ چرا تصویری از قرارداد وجود ندارد؟ حالا که مسئولان فدراسیون فوتبال تاکید می‌کنند قرارداد کی‌روش تمدید شده بهتر است با انتشار عکس لحظه امضای قرارداد در سایت رسمی فدراسیون به ابهامات پایان دهند.

این ماجرا البته از سوی دیگر هم قابل بررسی است اینکه کی‌روش که می‌گویند پیشنهادهای زیادی داشته و دارد چگونه حاضر شده بدون قرارداد در ایران به فعالیتش ادامه دهد و البته هر روز از شرایط ابراز ناراحتی کند. چرا کی‌روش حاضر نشده قرارداداش را امضا کند و در این شرایط هم بدون قرارداد به کارش ادامه می‌دهد؟

آنچه مشخص است اینکه این روزها همه چیز درباره قرارداد کی‌روش و فدراسیون فوتبال مبهم است و باید دید در نهایت این معادله مجهول چه سرانجامی خواهد داشت.

منبع: تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه