سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس:

نباید اعتراض کامیون داران را سیاسی کرد/ بخش مهمی از مشکلات کامیون داران برطرف شده است

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس با تاکید بر اینکه اعتراضات کامیون داران را نباید سیاسی کرد، گفت: بخش مهمی از این مشکلات برطرف شده است.

نباید اعتراض کامیون داران را سیاسی کرد/ بخش مهمی از مشکلات کامیون داران برطرف شده است

به گزارش ۸دی، زهرا سعیدی مبارکه، اظهار داشت: یکی از مشکلاتی که در کشور داریم، این است که برخی اوقات مشکلات انباشته می شود و کسی به آن توجه نمی کند.

وی افزود: در این میان اعتراض هایی به صورت مسالمت آمیز مطرح می شود، اما باز هم مسوولان از کنار این مشکل عبور کرده و به مسائل دیگری که حتی ممکن است کلان تر و حساس تر باشد می پردازند.

نماینده مردم مبارکه تصریح کرد: انباشته شدن مشکلات موجب افزایش نارضایتی در جامعه می شود و زمانی که با اعتراض روبه رو می شویم، برخی از مسوولان نسبت به اعتراضات گاردهای سختی گرفته و می خواهند بلافاصله اعتراضات قطع شود.

سعیدی مبارکه گفت: مشکل اساسی تر این است که وقتی یکی از اقشار مشکلات صنفی خود را مطرح می کنند، از دو طرف تلاش می شود که این مشکلات سیاسی جلوه داده شود. یک طرف ضد انقلابی است که به دنبال موج سواری بوده و یک طرف نیز گروه هایی هستند که نمی خواهند تحت هیچ شرایطی اعتراضی در جامعه مطرح شود.

وی ادامه داد: در این شرایط باید پرسید که مردم مشکلات خود را با چه زبانی مطرح کنند و آیا صحیح است هر مشکلی مطرح می شود، آن را سیاسی جلوه دهیم؟

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به مشکلات کامیون داران گفت: از روز نخست این مشکل را پیگیری کردم و به طور مداوم از رسانه ها و مسوولان مربوطه درخواست کردم که اعتراضات کامیون داران را سیاسی نکنید، چرا که هیچ بحث سیاسی مطرح نیست، بلکه تنها یک گروه از کارگران زحمتکش کشور، مشکلاتی دارند و به حق خواستار رفع این مشکلات هستند.

سعیدی مبارکه افزود: البته نمی توان منکر این شد که عده ای نیز به دنبال سوء استفاده از شرایط هستند و دستگاه قضایی نیز با این افراد برخورد کرده است.

وی در پایان گفت: خوشبختانه تلاش و برنامه ریزی خوبی که صورت گرفت، بخش مهمی از مشکلات کامیون داران برطرف شده و به زودی شاهد خواهیم بود که مشکلات مربوط به قطعات و یا لاستیک آنها نیز به طور چشم گیری کاهش می یابد.

منبع: خانه ملت

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه