دوره ی آموزشی – تشکیلاتی «طلایه داران فردا» در رضوانشهر برگزار شد

آیین اختتامیه دوره ی آموزشی – تشکیلاتی طلایه داران فردا با حضور عارف علوی “معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه صدا و سیما” برگزار شد.

دوره ی آموزشی – تشکیلاتی «طلایه داران فردا» در رضوانشهر برگزار شد

به گزارش ۸دی، علوی در این مراسم با تأکید بر مطالعه، گفت: اعضای انجمن اسلامی می بایست با مطالعه خود را مسلح کرده و اندیشه های خود را عمق ببخشند.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه صدا و سیم، مهارت آموزی را یکی از ضرورت های مهم دوران دانش آموزی دانست و تصریح کرد: اگر می خواهید مانند افرادی عادی نباشید، الآن دوران دویدن و تلاش شما برای کسب مهارت و دانش است.

وی با بیان اینکه اگر بر روی فهم و بصیرت خودتان کار کردید می توانید در آینده افراد را راهنمایی کنید، افزود: در این صورت است که می توانید باعث هدایت و راهنمایی افراد شوید.

دبیر کمیته انتصابات اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، ادامه داد: درخصوص موضوعی که به آن علاقه دارید در بین افراد اگاه اظهارنظر نمایید تا نظرتان تکمیل و نواقص آن بر طرف شود. اینگونه است که می توانید در کنار مطالعه به مرور زمان تخصص پیدا کنید و محل رجوع افراد گردید.

علوی در پایان گفت: اگر می خواهید نفر اول باشید باید تلاش کنید و برای کاری که دوست دارید در آینده مسئولش شوید باید فکر کنید که چطور می توانید در آن موفق باشید.

اجرای سرود دسته جمعی، مداحی، اجرای تواشیح و تقدیر از برگزیدگان مسابقات مختلف فرهنگی، ورزشی، تشکیلاتی از دیگر بخش های این مراسم بود.

دوره آموزشی تشکیلاتی طلایه داران فردا با هدف انسجام بخشی در آموزش تشکیلاتی، آشنایی هرچه بیشتر اعضاء با اهداف تشکیل انجمن اسلامی، مأموریت ها، رسالت ها و برنامه های محوری اتحادیه، آشنایی با شرح وظایف، ساختار و لایه های تشکیلاتی و توانمندسازی در جهت فهم دقیق تر از نقش کلیدی انجمن اسلامی برگزار شد.

آموزش مهارت های ارتباط گیری، جذب و گسترش دامنه تأثیرگذاری انجمن های اسلامی، نقش های مختلف پسران تراز انقلاب اسلامی بر مبنای تربیت حماسی، آموزش و توانمندسازی در جهت ارتقای سطح علمی – درسی اعضاء از دیگر سیاست های این دوره بود.

برگزاری کارگاه تشکیلاتی و مباحث معرفتی، گعده های پاسخ به شبهات، کلاس آموزش کمک های اولیه، اکران فیلم، برپایی هیئت انصارالمهدی(عج) و برگزاری مسابقات ورزشی، فرهنگی و تشکیلاتی از برنامه های این دوره بود.

گفتنی است دوره آموزشی تشکیلاتی طلایه داران فردا با حضور منتخبین انجمن اسلامی مدارس پسرانه استان گیلان از روز چهارشنبه ۲۵ مهرماه به مدت سه روز در اردوگاه شهید رجایی رضوانشهر برگزار شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه