روند فزاینده رکود و تورم گذشته کنترل و به سمت رونق اقتصادی در حرکت است

محمد مهدی رهبری نماینده مردم رودسر در جلسه علنی امروز (دوشنبه) گفت: در مقوله اقتصاد بر مبنای آمار مراجع رسمی و علمی روند فزاینده رکود و تورم گذشته کنترل و به سمت رشد و رونق اقتصادی در حرکت است.

روند فزاینده رکود و تورم گذشته کنترل و به سمت رونق اقتصادی در حرکت است

به گزارش ۸دی نیوز، محمد مهدی رهبری نماینده مردم رودسر در مجلس شورای اسلامی در نطق میان‌دستور خود در جلسه علنی امروز (دوشنبه) گفت: در حوزه اقتصادی باید معیشت مردم را تامین کرد و با شناخت صحیح ظرفیت‌ها و استعدادهای داخلی از آنها به خوبی بهره برد. بهره‌وری را افزایش داد و منابع ذی‌قیمت را هدر نداد.

وی ادامه داد: در آن بخش از صنعت که ما می‌توانیم مزیت داشته باشیم اهتمام بورزیم و در حوزه کشاورزی تا آنجا که میسر است محصولات اساسی و مواد غذایی را در حد خودکفایی تولید کنیم.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اظهار داشت: باید از تولید و تولیدکننده حمایت کنیم و واردات بی‌رویه کنترل شود در مسائل سیاسی باید استقلال و عزت کشور و ارزش‌های نظام و اسلام مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: در مقوله اقتصاد بر مبنای آمار مراجع رسمی و علمی شاخص‌های اقتصادی علامت‌های خوبی را نشان می‌دهند روند فزاینده رکود و تورم گذشته کنترل و مهار شده است و به سمت رشد و رونق اقتصادی در حرکت است.

رهبری خاطرنشان کرد:جناحی و سیاسی کاری نکنیم و مسایل جزیی و حاشیه ای را بزرگ نمایی نکنیم.

وی در پایان با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود در بخش‌های مختلف از مسئولان خواستار رسیدگی به این مشکلات و حل آنها شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه