عکاس: نادر نیک کار

درخشش تیم های ایرانی در رقابت های تورجهانی والیبال ساحلی/ صعود ایران و قزاقستان به فینال رقابت ها + تصاویر

تیم های ایرانی در سومین تور جهانی والیبال ساحلی کاسپین به مرحله فینال و رده بندی صعود کردند.

درخشش تیم های ایرانی در رقابت های تورجهانی والیبال ساحلی/ صعود ایران و قزاقستان به فینال رقابت ها + تصاویر

به گزارش ۸دی، سومین تور جهانی والیبال ساحلی کاسپین با حضور ۲۴ تیم از ۱۱ کشور در مجموعه ورزش های ساحلی منطقه آزاد انزلی در حال انجام است و تیم های ایرانی با درخشش در این رقابت ها به فینال و رده بندی صعود کردند.

تیم ایران یک با ترکیب سالمی-وکیلی و ایران دو متشکل از رئوفی-میرزاعلی در مرحله نیمه نهایی تورجهانی کاسپین با قضاوت احسان براتی کیا و محمد جمشیدی با هم به رقابت پرداختند که در پایان ایران یک با نتیجه دو بر صفر بر حریف خود غلبه کرد و به فینال این دوره از رقابت ها صعود کرد.

در دیگر بازی های این مرحله تیم ایران سه متشکل از پورعسگری-آقاجانی با قضاوت اکبر مسیبی و شایان سلیمانی به مصاف تیم قزاقستان یک رفت که ساحلی بازان ایران با نتیجه دو بر یک بازی خود را واگذار کردند و راهی دیدار رده بندی شدند.

گفتنی است رقابت فینال این دوره از مسابقات بین ایران یک و قزاقستان و دیدار رده بندی بین تیم های ایران دو و ایران سه برگزار خواهد شد.

نیکولاس سوفیانس ناظر فدارسیون جهانی والیبال در حاشیه برگزاری تور جهانی والیبال ساحلی منطقه آزاد انزلی، زیرساخت های مناسب، کیفیت و نحوه برگزاری بسیار خوب مسابقات را نقطه قوت این دوره از مسابقات دانست و گفت: فراهم بودن زیر ساخت های مناسب ورزشی ، اقامتی و تفریحی موجب شد تا ورزشکاران زیادی در این رقابت ها شرکت کنند و تیم های ایرانی نیز با درخشش خود شگفتی ساز شدند.

 

وی با اشاره به کیفیت این دوره از مسابقات بیان کرد: این دوره از مسابقات اولین تورنومنتی است که در منطقه آزاد انزلی انجام شده و تیم های حاضر می توانند تجربه خوبی را کسب کنند.

ناظر فدراسیون جهانی والیبال زیرساخت ها و کیفیت زمین را یک نقطه قوت دانست و افزود: یکی از بهترین نقاط قوتی که در این رقابت ها مشاهده می شود مجموعه ورزش های ساحلی منطقه آزاد انزلی با استاندارهای دنیا است که بر کیفیت رقابت ها افزوده است.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه